Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze

Polubownie lub nie – podróżni coraz częściej dochodzą swoich praw w sporach z zagranicznymi przedsiębiorcami. Pomaga im unijne prawo

Publikacja: 22.08.2016 08:10

Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze

Foto: AFP

Z roku na rok polskie Europejskie Centrum Konsumenckie dostaje coraz więcej skarg. Od stycznia do połowy sierpnia o 30 procent więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej. A między 1 czerwca a 16 sierpnia o 38 procent, porównując rok do roku.

Turyści skarżą się też Urzędowi Lotnictwa Cywilnego. W ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba skarg zgłaszanych przez pasażerów na przewoźników lotniczych do ULC wzrosła prawie pięciokrotnie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"