Reklama

Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze

Polubownie lub nie – podróżni coraz częściej dochodzą swoich praw w sporach z zagranicznymi przedsiębiorcami. Pomaga im unijne prawo

Publikacja: 22.08.2016 08:10

Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze

Foto: AFP

Z roku na rok polskie Europejskie Centrum Konsumenckie dostaje coraz więcej skarg. Od stycznia do połowy sierpnia o 30 procent więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej. A między 1 czerwca a 16 sierpnia o 38 procent, porównując rok do roku.

Turyści skarżą się też Urzędowi Lotnictwa Cywilnego. W ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba skarg zgłaszanych przez pasażerów na przewoźników lotniczych do ULC wzrosła prawie pięciokrotnie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama