Polska Izba Turystyki: Szantażowanie przez hotelarzy klientów Neckermanna bezprawne

Traktowanie klientów jako zakładników w rozliczeniach między kontrahentami uważamy za bezprawne i nieetyczne - pisze prezes Polskiej Izby Turystyki

Publikacja: 28.09.2019 17:56

Polska Izba Turystyki: Szantażowanie przez hotelarzy klientów Neckermanna bezprawne

Foto: AFP

Prezes Polskiej Izby Turystyki Paweł Niewiadomski wydał w sobotę oświadczenie w imieniu tej największej w kraju organizacji przedsiębiorców branży turystycznej, w sprawie zachowania zagranicznych hotelarzy wobec klientów biura podróży Neckermann Polska.

Spółka Neckermann Polska ogłosiła w czwartek niewypłacalność, co było skutkiem niewypłacalności ogłoszonej w poniedziałek przez jej macierzysty koncern Thomas Cook.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta