Polska Izba Turystyki: Szantażowanie przez hotelarzy klientów Neckermanna bezprawne

Traktowanie klientów jako zakładników w rozliczeniach między kontrahentami uważamy za bezprawne i nieetyczne - pisze prezes Polskiej Izby Turystyki

Publikacja: 28.09.2019 17:56

Polska Izba Turystyki: Szantażowanie przez hotelarzy klientów Neckermanna bezprawne

Foto: AFP

Prezes Polskiej Izby Turystyki Paweł Niewiadomski wydał w sobotę oświadczenie w imieniu tej największej w kraju organizacji przedsiębiorców branży turystycznej, w sprawie zachowania zagranicznych hotelarzy wobec klientów biura podróży Neckermann Polska.

Spółka Neckermann Polska ogłosiła w czwartek niewypłacalność, co było skutkiem niewypłacalności ogłoszonej w poniedziałek przez jej macierzysty koncern Thomas Cook.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"