Aktualizacja: 07.10.2015 09:51 Publikacja: 07.10.2015 09:51
Foto: Materiały promocyjne
Airbus 350 XWB pojawia się ponad 3 lata po Dreamlinerze. Europejczycy postanowili być ostrożniejsi od Amerykanów, nie spieszyli się, uwzględnili potknięcia rywala i oferują produkt, który na razie pozostaje bez żadnych zastrzeżeń. Finnair zamówił 19 sztuk A350 z odbiorem do 2023 roku. Samoloty mają obsługiwać trasy międzykontynentalne.
Od grudnia 2014 roku pierwszym użytkownikiem tego samolotu, zbudowanego częściowo z kompozytów węglowych, jest Qatar Airways. Katarczycy zamówili 80 maszyn. Od 15 stycznia używają już pierwszych w rejsach komercyjnych i dotychczas nie zgłosili żadnych zastrzeżeń. A prezes Akbar al-Baker słynie z wymagań jakościowych i w przeszłości wielokrotnie odwoływał kosztowne uroczystości odbioru maszyn, bo jego zdaniem samoloty nie spełniały wymogów Qatar Airways.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas