Reklama
Rozwiń
Reklama

TUI: W trzy lata potroiliśmy biznes w Polsce

W tym roku przegonimy Itakę i będziemy największym touroperatorem w Polsce. To oznacza, że co trzeci klient biura podróży będzie naszym klientem – ogłosili na konferencji prasowej prezesi TUI Deutschland i TUI Poland

Aktualizacja: 10.07.2019 15:05 Publikacja: 10.07.2019 13:31

W konferencji w hotelu Radisson Blu wzięli udział Martin Riecken (z lewej), rzecznik koncernu, Marek

W konferencji w hotelu Radisson Blu wzięli udział Martin Riecken (z lewej), rzecznik koncernu, Marek Andryszak i Marcin Dymnicki

Foto: Filip Frydrykiewicz

Marek Andryszak, prezes TUI Deutschland (w strukturze koncernu podlega mu rynek polski) i Marcin Dymnicki, prezes TUI Poland, wystąpili wspólnie na konferencji prasowej w Warszawie. Podsumowali na niej ostatnie trzy lata działalności polskiej spółki. W tym czasie z trzeciego miejsca pod względem liczby klientów awansowała ona najpierw na drugie miejsce, wyprzedzając Rainbowa, a w tym roku sięgnie po tytuł największego touroperatora. Chociaż, jak przyznaje Dymnicki, na razie tylko w liczbie obsłużonych klientów. Nie jest bowiem jeszcze jasne, czy uda jej się wyprzedzić pierwszą pod tym względem Itakę, także w wielkości przychodów ze sprzedaży imprez turystycznych.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama