Reklama

Touroperatorzy 2019: Przez samoograniczenie do sukcesu

Tylko poskramiając apetyty na wzrost, biura podróży mogą wzmocnić się ekonomicznie. Jeśli ulegną złudzeniu, że uda im się sprzedać dużo więcej wycieczek niż przed rokiem, pogłębią swoje kłopoty i mogą bankrutować – przestrzega ekspert

Publikacja: 16.05.2019 06:57

Andrzej Betlej, prezes Traveldaty

Andrzej Betlej, prezes Traveldaty

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

23 kwietnia w hotelu Novotel Airport odbyła cię konferencja „Ranking Touroperatorzy 2019 – co się zmieniło po trudnym sezonie 2018" zorganizowana przez redakcję „Rzeczpospolitej" i jej serwis dla branży turystycznej Turystyka.rp.pl. Jednym z jej prelegentów był prezes Instytutu Badania Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej. Ekspert dzieli się dzisiaj swoimi wnioskami z minionego i początków obecnego sezonu w zorganizowanej turystyce wyjazdowej.

Czytaj: "Touroperatorzy 2019 – Itaka dziesiąty raz największa".

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama