Reklama
Rozwiń
Reklama

Touroperatorzy 2019: Przez samoograniczenie do sukcesu

Tylko poskramiając apetyty na wzrost, biura podróży mogą wzmocnić się ekonomicznie. Jeśli ulegną złudzeniu, że uda im się sprzedać dużo więcej wycieczek niż przed rokiem, pogłębią swoje kłopoty i mogą bankrutować – przestrzega ekspert

Publikacja: 16.05.2019 06:57

Andrzej Betlej, prezes Traveldaty

Andrzej Betlej, prezes Traveldaty

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

23 kwietnia w hotelu Novotel Airport odbyła cię konferencja „Ranking Touroperatorzy 2019 – co się zmieniło po trudnym sezonie 2018" zorganizowana przez redakcję „Rzeczpospolitej" i jej serwis dla branży turystycznej Turystyka.rp.pl. Jednym z jej prelegentów był prezes Instytutu Badania Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej. Ekspert dzieli się dzisiaj swoimi wnioskami z minionego i początków obecnego sezonu w zorganizowanej turystyce wyjazdowej.

Czytaj: "Touroperatorzy 2019 – Itaka dziesiąty raz największa".

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama