Reklama
Rozwiń
Reklama

Na lotnisku dowiedziała się, że nie poleci przez błędy w systemie online

Rezerwując lot w internecie, trzeba uważać, bo system obsługujący stronę z rezerwacjami automatycznie zmienia dane pasażera. Później nie wszystkie linie lotnicze uznają reklamacje

Publikacja: 14.05.2019 00:59

Na lotnisku dowiedziała się, że nie poleci przez błędy w systemie online

Foto: Fotolia

W ostatnim kwartale do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) wpłynęło kilkanaście zgłoszeń od osób, które przez internet rezerwowały podróż samolotem. Jak się później okazało, doszło przy tym do automatycznego wprowadzenia błędnych danych pasażera, co spowodowało naliczenie dodatkowych opłat w czasie odprawy.

Według ECK system obsługujący rezerwację pobierał błędne dane z wcześniej zapamiętanej karty kredytowej, z kont na innych portalach lub automatycznie wybierał właściciela konta. Niektóre linie lotnicze umożliwiają bezpłatną zmianę imienia i nazwiska zaraz po wykonaniu rezerwacji. Ale nie w każdym przypadku.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama