Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.05.2019 00:59 Publikacja: 14.05.2019 00:59
Foto: Fotolia
W ostatnim kwartale do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) wpłynęło kilkanaście zgłoszeń od osób, które przez internet rezerwowały podróż samolotem. Jak się później okazało, doszło przy tym do automatycznego wprowadzenia błędnych danych pasażera, co spowodowało naliczenie dodatkowych opłat w czasie odprawy.
Według ECK system obsługujący rezerwację pobierał błędne dane z wcześniej zapamiętanej karty kredytowej, z kont na innych portalach lub automatycznie wybierał właściciela konta. Niektóre linie lotnicze umożliwiają bezpłatną zmianę imienia i nazwiska zaraz po wykonaniu rezerwacji. Ale nie w każdym przypadku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas