Odzyskaj swoje pieniądze w 3 minuty!
Jak odzyskać pieniądze za odmowę wejścia na pokład samolotu oraz za lot, który nigdy się nie odbył bądź był drastycznie opóźniony, co pokrzyżowało Twoje turystyczne lub zawodowe plany? Wystarczy wejść na stronę SkySupport.pl, a następnie wypełnić znajdujący się tam formularz. Po wybraniu rodzaju zdarzenia, system weryfikuje za pomocą prostych pytań, czy roszczenie jest zasadne, a cały proces trwa dosłownie 3 minuty! Platforma uwzględnia również czynniki niezależne od linii lotniczych: warunki meteorologiczne, awarie systemu kontroli lotów, strajki czy niedopełnienie formalności po stronie pasażera. Jeśli stwierdzona zostaje wina przewoźnika, pozostaje jedynie podanie niezbędnych informacji: numeru oraz daty lotu, lotnisk początkowych i końcowych, a także ilości przesiadek.
SkySupport.pl to zaawansowany system, którego obsługa sprowadza się do wybrania odpowiednich opcji, składających się jednocześnie na proces weryfikacyjny. Co ważne, platforma automatycznie pobiera wszystkie niezbędne informacje i wyczerpująco analizuje każde zgłoszenie. Mechanika działania interaktywnego formularza została tak opracowana, by wymagać od użytkownika jak najmniejszej ingerencji, nie zamęczać go zbędnymi pytaniami, a wręcz wyręczyć w udzieleniu potrzebnych danych. Dzięki temu cały proces trwa raptem 3 minuty i zamyka się w kilku prostych krokach.
SkySupport.pl, czyli pora na nową jakość usług
Platforma przygotowana przez zespół Grupy iCEA oraz prawników zrzeszonych w poznańskiej Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski i Wspólnicy Sp. k. to pierwsze tak intuicyjne rozwiązanie na rynku. Narzędzie zaprojektowane i stworzone na drodze współpracy specjalistów od IT oraz prawników specjalizujących się w prawie lotniczym i turystycznym, a także w regulacjach prawnych obowiązujących w branży informatycznej łączy ze sobą dwa światy. Z jednej strony, witryna weryfikuje dane podawane przez klientów platformy. Z drugiej, dba o pomoc i zapewnia pełną opiekę prawną, potrzebną na każdym etapie postępowania reklamacyjnego.
Osobami odpowiedzialnymi za projekt ze strony Kancelarii Prawnej Staniszewski i Wspólnicy Sp. k. byli: Antonina Schneider - specjalistka od prawa lotniczego i turystycznego, która opracowała procedury obsługi zgłoszeń oraz regulamin świadczenia usług, a także radca prawny Marcin Staniszewski. Jego doświadczenie w obsłudze klientów z branży IT, agencji reklamowych oraz przedsiębiorców prowadzących działalność w internecie, zaowocowało podczas sprawowania merytorycznego nadzoru nad przygotowywaniem projektu. Po stronie Grupy iCEA, odpowiedzialnej za wszelkie aspekty techniczno-informatyczne, prace specjalistów nadzorował Prezes Zarządu, Paweł Borowik.
Wyzwanie prawno-merytoryczne i programistyczno-techniczne. Rozmowa z koordynatorami projektu: Pawłem Borowkiem z Grupy iCEA oraz prawnikami Antoniną Schneider i Marcinem Staniszewskim z poznańskiej kancelarii prawnej Staniszewski i Wspólnicy Sp. k.