Spółka Port Lotniczy Modlin rozstrzygnęła konkurs na logo powstającego właśnie lotniska.
Dwie schodzące się wstęgi symbolizują zbieg Wisły i Narwi. Logo będzie wykorzystywane w materiałach promocyjnych lotniska, które ma zacząć działać w przyszłym roku.
W Modlinie trwa remont jedynej drogi startowej oraz budowa terminalu pasażerskiego i parkingu. Lotnisko ma osiągnąć zdolność operacyjną przed Euro 2012. Chociaż z powodu czasochłonnych procedur certyfikacyjnych ten termin może być opóźniony.
Modlin będzie drugim lotniskiem dla Warszawy, w którym będą obsługiwani tani przewoźnicy i linie czarterowe. Koszt inwestycji to ok. 300 mln zł.
Logo powstało w agencji reklamowej SaltPepper Brand Design. Nawiązuje "do kolorystyki folkloru Mazowsza, położenia geograficznego lotniska i emocji jakie wiążą się z podróżowaniem. Koncepcja obrazuje niezwykle charakterystyczny układ dwóch rzek (Wisły i Narwi) łączących się ze sobą w pobliżu lotniska. Świeża zielona kolorystyka odwołuje się do malowniczych pejzaży wokół Modlina, a różowy element z samolotem symbolizuje lotnisko jako nowoczesne i przyjazne miejsce" - napisano w komunikacie.