Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.11.2018 00:06 Publikacja: 21.11.2018 00:06
Foto: Fot. Zermatt-Bergbahnen
Budowa nowej kolejki typu 3S (stabilizowanej na trzech linach) trwała 3 lata i kosztowała 52 mln franków (198 mln złotych). W godzinę przewiezie ona dwa tysiące narciarzy. Siedzenia w 28-osobowych wagonach zaprojektowało studio Pininfarina a cztery z 25 wagonów wyłożono tysiącami kryształków Swarovskiego. Na trzy minuty w wagonach podłoga staje się przezroczysta, żeby można było ze środka podziwiać lodowiec.
Cała podróż z Trockener Steg do górnej stacji na poziomie ponad 3880 m n.p.m. trwa 9 minut. To początek nartostrady z Klein Matterhorn. Nie ma wyżej położonego terenu narciarskiego w Europie. Niecałe sto metrów wyżej jest tylko czubek Klein Matterhornu, a wokół 38 czterotysięczników i 360 kilometrów tras narciarskich.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas