Doświadczony turysta wybiera zwiedzanie z biurem

Dobrze przemyślany program, sprawdzona trasa, właściwie dobrane przeloty, wygodne, ale nie za drogie noclegi i charyzmatyczny pilot. Tylko tyle i aż tyle potrzeba do udanej wycieczki objazdowej. O doświadczeniach w ich organizowaniu opowiada dyrektor marketingu w biurze podróży Rainbow Emilia Bratkowska

Publikacja: 09.05.2018 00:10

Emilia Bratkowska kieruje działem marketingu i PR w biurze podróży Rainbow

Emilia Bratkowska kieruje działem marketingu i PR w biurze podróży Rainbow

Foto: archiwum prywatne

Filip Frydrykiewicz: Jak się robi dobrą wycieczkę objazdową?

Emilia Bratkowska: Na początek musi być pomysł na trasę i na program ciekawego zwiedzania. Czasem to jest planowanie czegoś w zupełnie nowym terenie, a czasem tylko korekta czegoś co już istnieje, ale pod wpływem doświadczeń lub sugestii naszych klientów możemy poprawić dany produkt.

Pozostało 97% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek