Reklama
Rozwiń
Reklama

Doświadczony turysta wybiera zwiedzanie z biurem

Dobrze przemyślany program, sprawdzona trasa, właściwie dobrane przeloty, wygodne, ale nie za drogie noclegi i charyzmatyczny pilot. Tylko tyle i aż tyle potrzeba do udanej wycieczki objazdowej. O doświadczeniach w ich organizowaniu opowiada dyrektor marketingu w biurze podróży Rainbow Emilia Bratkowska

Publikacja: 09.05.2018 00:10

Emilia Bratkowska kieruje działem marketingu i PR w biurze podróży Rainbow

Emilia Bratkowska kieruje działem marketingu i PR w biurze podróży Rainbow

Foto: archiwum prywatne

Filip Frydrykiewicz: Jak się robi dobrą wycieczkę objazdową?

Emilia Bratkowska: Na początek musi być pomysł na trasę i na program ciekawego zwiedzania. Czasem to jest planowanie czegoś w zupełnie nowym terenie, a czasem tylko korekta czegoś co już istnieje, ale pod wpływem doświadczeń lub sugestii naszych klientów możemy poprawić dany produkt.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama