Doświadczony turysta wybiera zwiedzanie z biurem

Dobrze przemyślany program, sprawdzona trasa, właściwie dobrane przeloty, wygodne, ale nie za drogie noclegi i charyzmatyczny pilot. Tylko tyle i aż tyle potrzeba do udanej wycieczki objazdowej. O doświadczeniach w ich organizowaniu opowiada dyrektor marketingu w biurze podróży Rainbow Emilia Bratkowska

Publikacja: 09.05.2018 00:10

Emilia Bratkowska kieruje działem marketingu i PR w biurze podróży Rainbow

Emilia Bratkowska kieruje działem marketingu i PR w biurze podróży Rainbow

Foto: archiwum prywatne

Filip Frydrykiewicz: Jak się robi dobrą wycieczkę objazdową?

Emilia Bratkowska: Na początek musi być pomysł na trasę i na program ciekawego zwiedzania. Czasem to jest planowanie czegoś w zupełnie nowym terenie, a czasem tylko korekta czegoś co już istnieje, ale pod wpływem doświadczeń lub sugestii naszych klientów możemy poprawić dany produkt.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta