Aktualizacja: 25.04.2018 02:05 Publikacja: 25.04.2018 02:05
Foto: PZOT
Jak pokazuje raport Polskiego Związku Organizatorów Turystyki*, w ostatnim tygodniu rosła przewaga tegorocznej sprzedaży nad sprzedażą zeszłoroczną. Zmiana rok do roku sięgała 23,4 procent. Rosły wszystkie trzy kategorie wycieczek. Najmocniej lotnicze – o 26,3 procent. Na drugim miejscu autokarowe z wynikiem 26,3 procent. Najmniejszy wzrost zanotował MerlinX w wypadku samych noclegów (z dojazdem własnym), wyniósł on 4,2 procent.
W całej puli sprzedanych w opisywanym w raporcie tygodniu imprez 87 procent to były imprezy lotnicze. Autokarowe zajęły drugie miejsce z udziałem 7,4 procent, a z dojazdem własnym – 5,6 procent.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas