To czwarty z rzędu tydzień kiedy wzrost mieści się w przedziale między 20 a 30 procent. Chociaż w tej serii jest najmniejszy.
Jak zmieniała się sprzedaż w biurach podróży - ostatnie tygodnie, w porównaniu z tym samym okresem zeszłego roku.
To była dobra wiadomość. Zła jest taka, że mimo jednotygodniowej zwyżki ogólna, skumulowana wielkość wzrostu sprzedaży imprez na rok turystyczny 2017/2018 (sezon zimowy i letni) spadła przez ten tydzień z 30,6 do 30 procent. W tym dynamika wzrostu sprzedaży imprez lotniczych obniżyła się z 30,94 do 30,15 procent.
Takie wyniki pokazuje najnowszy tygodniowy raport PZOT, obejmujący okres od 26 lutego do 4 marca*. Zgodnie z jego danymi w ostatnim tygodniu dominowała sprzedaż imprez lotniczych, które stanowiły 84,1 procent wszystkich sprzedanych w biurach podróży. Dwie pozostałe kategorie to same noclegi (tzw. dojazd własny, 9,5 procent) i podróże autokarowe (6,4 procent).