Aktualizacja: 16.02.2017 06:48 Publikacja: 16.02.2017 06:48
Foto: materiały prasowe
Plany firma zamierza zrealizować na dwa sposoby. Po pierwsze, skupiając się na nowych rynkach, głównie w Azji, Ameryce Południowej i Europie Południowej, które wykazują duży potencjał rozwojowy. Po drugie, dzięki cyfryzacji.
Rozwój ma następować dzięki uruchomieniu sprzedaży touroperatorskiej na nowych rynkach źródłowych, które dziś funkcjonują w TUI jako miejsca wakacyjne. Należą do nich między innymi Hiszpania, Portugalia, Brazylia i Chiny. Koncern zamierza na nich działać przede wszystkim przez internet.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas