TUI sięgnie po więcej

Miliard euro dodatkowego obrotu i milion nowych klientów - Friedrich Joussen, prezes TUI Group, zaprezentował nową strategię rozwoju koncernu do 2022 roku

Publikacja: 16.02.2017 06:48

TUI sięgnie po więcej

Foto: materiały prasowe

Plany firma zamierza zrealizować na dwa sposoby. Po pierwsze, skupiając się na nowych rynkach, głównie w Azji, Ameryce Południowej i Europie Południowej, które wykazują duży potencjał rozwojowy. Po drugie, dzięki cyfryzacji.

Rozwój ma następować dzięki uruchomieniu sprzedaży touroperatorskiej na nowych rynkach źródłowych, które dziś funkcjonują w TUI jako miejsca wakacyjne. Należą do nich między innymi Hiszpania, Portugalia, Brazylia i Chiny. Koncern zamierza na nich działać przede wszystkim przez internet.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta