Aktualizacja: 20.01.2017 07:26 Publikacja: 20.01.2017 07:26
Foto: Facebook.com/ABTAlovetravel
Według policyjnego raportu z lutego 2016 roku liczba oszustw, w których między styczniem a lutym ucierpieli turyści, była o 425 procent większa niż w tym samym czasie rok wcześniej. W wyniku nieuczciwej działalności Brytyjczycy stracili wówczas ponad 11,5 miliona funtów. Zazwyczaj klienci kuszeni byli niskimi, nierealnymi wręcz cenami.
Na Wyspach styczeń i luty to najintensywniejszy okres sprzedaży ofert wakacyjnych, na te dwa miesiące przypada około 30 procent obrotu tamtejszych firm turystycznych. Dlatego w tym roku właśnie w tym czasie Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży (ABTA) prowadzi kampanię, w której zachęca do kupowania wczasów u swoich członków i ostrzega przed oszustami. Akcja jest skierowana głównie do rodzin z dziećmi i starszych turystów, czyli do klientów, którzy kupują wakacje z dużym wyprzedzeniem. Reklamy są puszczane w radiu, prasie ("Sunday Times") i internecie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas