Reklama

Brytyjscy turyści coraz częściej oszukiwani

Serwis podobny, ale nie ten sam. Hotel piękny, ale nieistniejący. W 2016 roku lawinowo rosła liczba internetowych oszustw, których ofiarami padali turyści - ostrzega Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży

Publikacja: 20.01.2017 07:26

Brytyjscy turyści coraz częściej oszukiwani

Foto: Facebook.com/ABTAlovetravel

Według policyjnego raportu z lutego 2016 roku liczba oszustw, w których między styczniem a lutym ucierpieli turyści, była o 425 procent większa niż w tym samym czasie rok wcześniej. W wyniku nieuczciwej działalności Brytyjczycy stracili wówczas ponad 11,5 miliona funtów. Zazwyczaj klienci kuszeni byli niskimi, nierealnymi wręcz cenami.

Na Wyspach styczeń i luty to najintensywniejszy okres sprzedaży ofert wakacyjnych, na te dwa miesiące przypada około 30 procent obrotu tamtejszych firm turystycznych. Dlatego w tym roku właśnie w tym czasie Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży (ABTA) prowadzi kampanię, w której zachęca do kupowania wczasów u swoich członków i ostrzega przed oszustami. Akcja jest skierowana głównie do rodzin z dziećmi i starszych turystów, czyli do klientów, którzy kupują wakacje z dużym wyprzedzeniem. Reklamy są puszczane w radiu, prasie ("Sunday Times") i internecie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama