Niska cena wygrywa z darmowymi usługami

Pasażerowie samolotów chcą niskiej ceny przelotu, nawet, jeśli oznacza to konieczność rezygnacji z darmowych usług na pokładzie - wynika z badania brytyjskiego biura On the Beach

Publikacja: 22.12.2016 07:20

Niska cena wygrywa z darmowymi usługami

Foto: Pixabay

Ponad 40 procent ankietowanych potwierdziło, że chętnie zrezygnuje z rozrywki pokładowej, jeśli dzięki temu bilet lotniczy będzie tańszy. Najmniejszą popularnością w tej kategorii cieszą się magazyny pokładowe, za usunięciem których optuje 53 procent badanych, oczywiście w zamian za niższą cenę podróży. 27 procent badanych zgadza się na fotele, które nie będą się rozkładać, a 5 procent gotowych jest zaakceptować ich zmniejszenie.

Co ciekawe, 35 procent zgodziłoby się zapłacić za przelot więcej, gdyby miejsca byłyby wygodniejsze i miększe. 43 procentom ankietowanych nie zależy natomiast na darmowych posiłkach czy napojach, o ile ich brak wpłynie na obniżenie ceny biletu. Równocześnie 27 procent pytanych zapłaciłoby więcej za bilet, pod warunkiem, że serwowane dania byłyby lepszej jakości niż obecnie.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek