Logos Travel wierny Dzikiemu Zachodowi

Portret Indianki z plemienia Nawaho zdobi najnowszy katalog biura podróży Logos Travel. Ma wskazywać najważniejszy kierunek touroperatora - amerykański Dziki Zachód

Publikacja: 23.11.2016 01:04

Logos Travel wierny Dzikiemu Zachodowi

Foto: Materiały reklamowe

Jak zapewnia prezes Logos Travel Marek Śliwka, jego firma jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o jakość organizowanych podróży na Dziki Zachód. Jeśli ktoś chce być obsłużony w najlepszy sposób, objazd po legendarnym regionie powinien kupić właśnie u tego organizatora. – Oczywiście klienci mogą wynająć samochód i sami zwiedzić te miejsca. Ale z naszej symulacji wychodzi, że aby zobaczyć to, co pokazujemy w ciągu kilkunastu dni, musieliby na wycieczkę poświęcić miesiąc – wyjaśnia Śliwka.

Pozostało 88% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"