Reklama

Logos Travel wierny Dzikiemu Zachodowi

Portret Indianki z plemienia Nawaho zdobi najnowszy katalog biura podróży Logos Travel. Ma wskazywać najważniejszy kierunek touroperatora - amerykański Dziki Zachód

Publikacja: 23.11.2016 01:04

Logos Travel wierny Dzikiemu Zachodowi

Foto: Materiały reklamowe

Jak zapewnia prezes Logos Travel Marek Śliwka, jego firma jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o jakość organizowanych podróży na Dziki Zachód. Jeśli ktoś chce być obsłużony w najlepszy sposób, objazd po legendarnym regionie powinien kupić właśnie u tego organizatora. – Oczywiście klienci mogą wynająć samochód i sami zwiedzić te miejsca. Ale z naszej symulacji wychodzi, że aby zobaczyć to, co pokazujemy w ciągu kilkunastu dni, musieliby na wycieczkę poświęcić miesiąc – wyjaśnia Śliwka.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama