Logos Travel wierny Dzikiemu Zachodowi

Portret Indianki z plemienia Nawaho zdobi najnowszy katalog biura podróży Logos Travel. Ma wskazywać najważniejszy kierunek touroperatora - amerykański Dziki Zachód

Publikacja: 23.11.2016 01:04

Logos Travel wierny Dzikiemu Zachodowi

Foto: Materiały reklamowe

Jak zapewnia prezes Logos Travel Marek Śliwka, jego firma jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o jakość organizowanych podróży na Dziki Zachód. Jeśli ktoś chce być obsłużony w najlepszy sposób, objazd po legendarnym regionie powinien kupić właśnie u tego organizatora. – Oczywiście klienci mogą wynająć samochód i sami zwiedzić te miejsca. Ale z naszej symulacji wychodzi, że aby zobaczyć to, co pokazujemy w ciągu kilkunastu dni, musieliby na wycieczkę poświęcić miesiąc – wyjaśnia Śliwka.

Pozostało 88% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak programy lojalnościowe wpływają na korzystanie z kart kredytowych?
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje