PPL: Stop fałszywym alarmom

Dziś rusza kampania edukacyjna Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, która ma uwrażliwić odbiorców na problem pozostawionych bagaży i fałszywych alarmów bombowych

Publikacja: 02.09.2019 16:14

PPL: Stop fałszywym alarmom

Foto: PPL

Pozostawione bagaże i fałszywe alarmy bombowe to coraz większy problem dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra, lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej, bo wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują sprawdzić każde zgłoszenie - pisze biuro PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze" (PPL) w komunikacie rozesłanym do mediów.

- Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają pasażerom realizację planów związanych z podróżą - mówi dyrektor biura marketingu i PR PPL-u, Joanna Cegłowska, cytowana w komunikacie. - Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby mieli świadomość konsekwencji, jakie niesie pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją - dodaje.

Czytaj też: "Koleje linowe uczą odpowiedzialności w górach".

Kampania rozpoczęła się dzisiaj od emisji spotów w Polskim Radiu oraz w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach należących do Agory. Można ich wysłuchać tutaj (pozostawiony bagaż) i tutaj (fałszywy alarm).

4 września w portalach internetowych i w mediach społecznościowych pojawią się materiały wideo. W spotach zarówno radiowych, jak i wideo, występuje prezes PPL-u i dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie Mariusz Szpikowski.

Drugi etap kampanii, który obejmie media społecznościowe i sieci kin, zaplanowany jest na połowę września. PPL nie zdradza na razie jego szczegółów.

Pozostawione bagaże i fałszywe alarmy bombowe to coraz większy problem dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra, lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej, bo wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują sprawdzić każde zgłoszenie - pisze biuro PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze" (PPL) w komunikacie rozesłanym do mediów.

- Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają pasażerom realizację planów związanych z podróżą - mówi dyrektor biura marketingu i PR PPL-u, Joanna Cegłowska, cytowana w komunikacie. - Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby mieli świadomość konsekwencji, jakie niesie pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją - dodaje.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Turystyka
Travelbay - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej