PPL: Stop fałszywym alarmom

Dziś rusza kampania edukacyjna Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, która ma uwrażliwić odbiorców na problem pozostawionych bagaży i fałszywych alarmów bombowych

Publikacja: 02.09.2019 16:14

PPL: Stop fałszywym alarmom

Foto: PPL

Pozostawione bagaże i fałszywe alarmy bombowe to coraz większy problem dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra, lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej, bo wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują sprawdzić każde zgłoszenie - pisze biuro PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze" (PPL) w komunikacie rozesłanym do mediów.

- Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają pasażerom realizację planów związanych z podróżą - mówi dyrektor biura marketingu i PR PPL-u, Joanna Cegłowska, cytowana w komunikacie. - Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby mieli świadomość konsekwencji, jakie niesie pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją - dodaje.

Czytaj też: "Koleje linowe uczą odpowiedzialności w górach".

Kampania rozpoczęła się dzisiaj od emisji spotów w Polskim Radiu oraz w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach należących do Agory. Można ich wysłuchać tutaj (pozostawiony bagaż) i tutaj (fałszywy alarm).

4 września w portalach internetowych i w mediach społecznościowych pojawią się materiały wideo. W spotach zarówno radiowych, jak i wideo, występuje prezes PPL-u i dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie Mariusz Szpikowski.

Drugi etap kampanii, który obejmie media społecznościowe i sieci kin, zaplanowany jest na połowę września. PPL nie zdradza na razie jego szczegółów.

Pozostawione bagaże i fałszywe alarmy bombowe to coraz większy problem dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra, lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej, bo wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują sprawdzić każde zgłoszenie - pisze biuro PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze" (PPL) w komunikacie rozesłanym do mediów.

- Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają pasażerom realizację planów związanych z podróżą - mówi dyrektor biura marketingu i PR PPL-u, Joanna Cegłowska, cytowana w komunikacie. - Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby mieli świadomość konsekwencji, jakie niesie pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją - dodaje.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek