Reklama

Mobilni agenci ze znakiem jakości

Niemieckie sieci zrzeszające mobilnych doradców turystycznych stworzyły certyfikat jakości „Fair play”, donoszą tamtejsze media branżowe. Aby go otrzymać, trzeba spełnić pięć warunków

Publikacja: 30.01.2019 06:30

Mobilni agenci ze znakiem jakości

Foto: Bloomberg

„Fair play" to program, do którego przystąpiły trzy sieci mobilnych doradców wakacyjnych. Mowa o Amondo i Take Off, należących do Grupy TUI oraz Promobil, marce DER Touristik. W ten sposób firmy chcą pokazać, że działają zgodnie z przyjętym kodeksem praktyk, co ma być zachętą dla kolejnych potencjalnych sprzedawców do nawiązania współpracy.

Znak ma być przede wszystkim gwarancją stosowania zasady fair play, określonej przez pięć kryteriów. Po pierwsze centrala nie sprzedaje oferty klientom końcowym i nie konkuruje ze swoimi partnerami, po drugie udostępnia im cały asortyment i umożliwia rezerwację wyjazdów od różnych touroperatorów, po trzecie zapewnia darmowe szkolenia, po czwarte gwarantuje wsparcie merytoryczne, własnych opiekunów i kompetentne centrum obsługi. Jako piąty punkt wskazana zastała mocna pozycja na rynku potwierdzona wieloletnią historią firmy i biznesowymi sukcesami.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama