Aktualizacja: 21.11.2018 07:14 Publikacja: 21.11.2018 07:14
Foto: Fot. Bentur
Z barometru DRV (Deutscher ReiseVerband, odpowiednik Polskiej Izby Turystyki) wynika, że w zeszłym roku niemieccy agenci poprawili swoją rentowność. Po wyłączeniu tych największych, zatrudniających powyżej 20 osób, w pozostałych grupach wyniosła ona między 1,1 a 1,5 procent.
Szczególnie dobrze w analizie wypadły małe biura, zatrudniające do pięciu pracowników. Na przykład w segmencie przedsiębiorców z dwoma lub trzema sprzedawcami wskaźnik ten wzrósł z 0,8 do 1,1 procent. - Stacjonarne biura agencyjne rozwijają się mimo konkurencji internetu i alternatywnych kanałów sprzedaży – komentuje cytowany przez portal Travel Talk Bernd Zillich, przewodniczący grupy ekspertów, która opracowała barometr DRV.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas