Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.05.2018 08:11 Publikacja: 11.05.2018 08:11
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
W fałszywych reklamacjach głównie dotyczących zatruć pokarmowych i mających wyłudzić odszkodowanie celują goście z Wielkiej Brytanii. W zeszłym roku było głośno o nich, gdy samodzielnie lub za pośrednictwem firm prawniczych skarżyli hiszpańskich hotelarzy. Według brytyjskiej organizacji branżowej ABTA, w 2017 roku liczba takich reklamacji wzrosła o 434 procent w porównaniu z 2016 rokiem.
W walkę z tym procederem zaangażowali się zarówno najwięksi touroperatorzy, między innymi TUI i Thomas Cook, jak i politycy. Przed składaniem fałszywych reklamacji ostrzegał nawet brytyjski MSZ, niektórzy oszuści zostali skazani na wysokie odszkodowania na rzecz biur podróży, od których próbowali wymusić pieniądze.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas