Lufthansa City Center: Z Lucy możemy więcej

Lufthansa City Center International (LCCI) uruchomiła platformę z usługami turystycznymi. Nazwała ją Lucy

Publikacja: 02.07.2018 11:15

Lufthansa City Center: Z Lucy możemy więcej

Foto: Materiały promocyjne

Przez Lucy turyści będą mogli kupować bilety linii lotniczych, noclegi i rezerwować sobie samochody z wypożyczalni. „Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży” – czytamy w komunikacie LCC.

Platformę zaprezentowano członkom LCC (LCC ma 570 biur, jest największą siecią franczyzową na świecie) podczas wspólnej konferencji zorganizowanej w Las Vegas. W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji testowali nową platformę. Testy pomogły w dostosowaniu systemu do ich potrzeb.

LCCI przedstawiło też franczyzobiorcom ofertę handlową, w tym niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne.

– Pierwsza fala rezerwacji spłynęła w czerwcu, a proces wdrażania okazał się prosty, co potwierdzili sami członkowie – mówi cytowany w komunikacie dyrektor LCCI Uwe Müller. – Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności naszych franczyzobiorców i łączenia tradycyjnych technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.

Lucy integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych, jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodów i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować bezpośrednio. W dziedzinie lotnictwa Lucy integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce ma być dodana możliwość rezerwowania biletów Air France/KLM, Air Canady i Emirates. W kolejnych etapach dołączane będą usługi ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów.

– Będziemy mogli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty wyjazdów służbowych korporacji, przedstawić podróżującym lepszą i szerszą ofertę niż dotychczas, jak również uatrakcyjnić formę jej prezentacji. Sama platforma jeszcze bardziej wzmocni relacje między członkami LCC – mówi wiceprezes eTravel Lufthansa City Center w Polsce Marian Szypuła, cytowany w komunikacie.

Z kolei cytowany tamże Jürgen Siebenrock, wiceprezes Lufthansa Group stwierdził, że „poza klasycznymi funkcjami wyszukiwania, rezerwacji i zakupu biletów, dzięki Lucy użytkownicy mogą (…) korzystać ze wszystkich dodatkowych usług i działań posprzedażowych”.

Przez Lucy turyści będą mogli kupować bilety linii lotniczych, noclegi i rezerwować sobie samochody z wypożyczalni. „Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży” – czytamy w komunikacie LCC.

Platformę zaprezentowano członkom LCC (LCC ma 570 biur, jest największą siecią franczyzową na świecie) podczas wspólnej konferencji zorganizowanej w Las Vegas. W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji testowali nową platformę. Testy pomogły w dostosowaniu systemu do ich potrzeb.

Biura Podróży
Anex Tour lata już z Katowic do Turcji szerokokadłubowym boeingiem 777-300ER
Biura Podróży
35 lat Itaki: 10 milionów klientów i największy zysk w historii
Biura Podróży
Majówka - kierunek zagranica. „To przez mocną złotówkę i złą pogodę w Polsce”
Biura Podróży
Zuzanna Sprycha na czele Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Wakacje z biurem podróży. Grecja i Hiszpania tańsze niż Bułgaria i Turcja