Lufthansa City Center: Z Lucy możemy więcej

Materiały promocyjne

Lufthansa City Center International (LCCI) uruchomiła platformę z usługami turystycznymi. Nazwała ją Lucy

Przez Lucy turyści będą mogli kupować bilety linii lotniczych, noclegi i rezerwować sobie samochody z wypożyczalni. „Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży” – czytamy w komunikacie LCC.

Platformę zaprezentowano członkom LCC (LCC ma 570 biur, jest największą siecią franczyzową na świecie) podczas wspólnej konferencji zorganizowanej w Las Vegas. W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji testowali nową platformę. Testy pomogły w dostosowaniu systemu do ich potrzeb.

LCCI przedstawiło też franczyzobiorcom ofertę handlową, w tym niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne.

– Pierwsza fala rezerwacji spłynęła w czerwcu, a proces wdrażania okazał się prosty, co potwierdzili sami członkowie – mówi cytowany w komunikacie dyrektor LCCI Uwe Müller. – Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności naszych franczyzobiorców i łączenia tradycyjnych technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.

Lucy integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych, jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodów i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować bezpośrednio. W dziedzinie lotnictwa Lucy integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce ma być dodana możliwość rezerwowania biletów Air France/KLM, Air Canady i Emirates. W kolejnych etapach dołączane będą usługi ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów.

– Będziemy mogli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty wyjazdów służbowych korporacji, przedstawić podróżującym lepszą i szerszą ofertę niż dotychczas, jak również uatrakcyjnić formę jej prezentacji. Sama platforma jeszcze bardziej wzmocni relacje między członkami LCC – mówi wiceprezes eTravel Lufthansa City Center w Polsce Marian Szypuła, cytowany w komunikacie.

Z kolei cytowany tamże Jürgen Siebenrock, wiceprezes Lufthansa Group stwierdził, że „poza klasycznymi funkcjami wyszukiwania, rezerwacji i zakupu biletów, dzięki Lucy użytkownicy mogą (…) korzystać ze wszystkich dodatkowych usług i działań posprzedażowych”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Egipcjanie mają pracować w turystyce

Minister turystyki Egiptu Rania al-Maszat chce, aby co najmniej jedna osoba z każdej rodziny ...

Lotniska regionalne na dużym minusie. Uratuje je szczepionka?

Lotniska w Modlinie, Wrocławiu i Gdańsku ucierpiały najwięcej przez ograniczenia w ruchu lotniczym najbardziej ...

Restart Tunezji po przerwie na pandemię

Klienci biur podróży wylecą dzisiaj czarterami z Warszawy i Katowic do Tunezji, będą to ...

Orbis sprzedaje trzy toruńskie hotele

Sprzedaż trzech toruńskich hoteli – Mercure’a Toruń Centrum, ibisa budget Toruń i nieukończonego jeszcze ...

Pandemia może przyspieszyć rozwój turystyki medycznej

Pandemia przyczyniła się do szybkiego rozwoju e-zdrowia i rozwiązań telemedycznych. Dzięki telemedycynie i zdalnej diagnostyce ...

Betlej: LOT do Domu z wirusem?

Masowe powroty Polaków nie tylko z wypoczynku, ale i z czasowych pobytów za granicą, ...