Itaka: Kup u nas nocleg, transport dobierz sobie sam

Fot. Filip Frydrykiewicz

Itaka wprowadziła oficjalnie nowy produkt – wypoczynek z dojazdem własnym.

Uruchomienie przez Itakę na większą skalę tak zwanych wyjazdów z dojazdem własnym wiceprezes tego biura podróży Piotr Henicz zapowiadał już w listopadzie zeszłego roku. Jak wyjaśniał, touroperator zauważył, że rośnie grupa klientów zainteresowanych wykupieniem w Itace samych noclegów (lub noclegów z ubezpieczeniem). Tacy klienci sami sobie organizują podróż na miejsce. Jedni wsiadają w samochody, inni kupują bilety w tanich liniach lotniczych. Touroperatorowi było to na rękę, ponieważ dysponował większą liczbą miejsc w hotelach niż miał ich w samolotach. Henicz nie ukrywał też, że decyzję o powołaniu w Itace działu zajmującego się dojazdem własnym – na jego czele stanął Piotr Socha –  przyspieszyło ogłoszenie upadłości przez biuro Neckermann. Specjalizowało się ono bowiem w dostarczaniu tego produktu na polski rynek. Rocznie kupowało u niego takie oferty kilkadziesiąt tysięcy klientów.

CZYTAJ TEŻ: W Itace wystartowała sprzedaż sezonu zima 2020/2021

Dzisiaj Itaka ogłosiła, że wprowadza do sprzedaży hotele z dojazdem własnym. W systemach rezerwacyjnych dostępne są już w sumie 204 wybrane z oferty Itaki cztero- i pięciogwiazdkowe obiekty, położone w Hiszpanii kontynentalnej i na Wyspach Kanaryjskich, we Włoszech, Portugalii, Grecji i Bułgarii. Zarówno w znanych letnich kurortach nadmorskich, jak i w ośrodkach narciarskich. Chodzi generalnie o „miejsca łatwo dostępne samochodem, a także destynacje, do których latają low-costy”. Z czasem baza hoteli i kierunków ma być poszerzana. Pojawią się hotele specjalnie dobrane do tego segmentu oferty.

W pierwszym roku Itaka liczy na 10 tysięcy klientów zainteresowanych nową formą organizowania sobie z jej pomocą wakacji.

Nowy produkt można znaleźć na stronie internetowej Itaki w nowo dodanej zakładce „dojazd własny”. Rezerwować może bezpośrednio sam klient lub agent turystyczny w jego imieniu. Touroperator przewiduje „standardową” prowizję za tę czynność. A już w marcu, podczas ogólnych szkoleń będzie przybliżał nowy produkt swoim sprzedawcom.

ZOBACZ TEŻ: Piotr Henicz obecny na Twitterze

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kanada będzie promować wakacje krajowe

Kanadyjski rząd przeznaczy 30 milionów dolarów kanadyjskich na wsparcie lokalnych władz w promowaniu wakacji ...

Żubry w Mucznem czekają na półmilionowego turystę

Półmilionowy turysta odwiedzi wkrótce zagrodę pokazową żubrów w Mucznem w Bieszczadach. Obiekt funkcjonuje od ...

Międzynarodowy Kongres Turystyki: O lepsze oblicze podróżowania

Podróżowanie to dziś nowe prawo człowieka, tak jak prawo do życia i do zdrowia. ...

Travelplanet: 50 procent Wielkanocy więcej

Na Wyspy Kanaryjskie, do Egiptu lub na włoskie stoki narciarskie najchętniej wyjeżdżają ci klienci ...

Poradnik Itaki o koronawirusie za darmo

Biuro podróży Itaka bezpłatnie, w formie e-booka, udostępnia przygotowany we współpracy z wydawnictwem Pascal ...

Chorwacja sprzedała 85 milionów noclegów

Od stycznia do sierpnia w Chorwacji zarejestrowano 14,8 przyjazdów turystów zagranicznych. Łącznie wykupili oni ...