Itaka: Kup u nas nocleg, transport dobierz sobie sam

Fot. Filip Frydrykiewicz

Itaka wprowadziła oficjalnie nowy produkt – wypoczynek z dojazdem własnym.

Uruchomienie przez Itakę na większą skalę tak zwanych wyjazdów z dojazdem własnym wiceprezes tego biura podróży Piotr Henicz zapowiadał już w listopadzie zeszłego roku. Jak wyjaśniał, touroperator zauważył, że rośnie grupa klientów zainteresowanych wykupieniem w Itace samych noclegów (lub noclegów z ubezpieczeniem). Tacy klienci sami sobie organizują podróż na miejsce. Jedni wsiadają w samochody, inni kupują bilety w tanich liniach lotniczych. Touroperatorowi było to na rękę, ponieważ dysponował większą liczbą miejsc w hotelach niż miał ich w samolotach. Henicz nie ukrywał też, że decyzję o powołaniu w Itace działu zajmującego się dojazdem własnym – na jego czele stanął Piotr Socha –  przyspieszyło ogłoszenie upadłości przez biuro Neckermann. Specjalizowało się ono bowiem w dostarczaniu tego produktu na polski rynek. Rocznie kupowało u niego takie oferty kilkadziesiąt tysięcy klientów.

CZYTAJ TEŻ: W Itace wystartowała sprzedaż sezonu zima 2020/2021

Dzisiaj Itaka ogłosiła, że wprowadza do sprzedaży hotele z dojazdem własnym. W systemach rezerwacyjnych dostępne są już w sumie 204 wybrane z oferty Itaki cztero- i pięciogwiazdkowe obiekty, położone w Hiszpanii kontynentalnej i na Wyspach Kanaryjskich, we Włoszech, Portugalii, Grecji i Bułgarii. Zarówno w znanych letnich kurortach nadmorskich, jak i w ośrodkach narciarskich. Chodzi generalnie o „miejsca łatwo dostępne samochodem, a także destynacje, do których latają low-costy”. Z czasem baza hoteli i kierunków ma być poszerzana. Pojawią się hotele specjalnie dobrane do tego segmentu oferty.

W pierwszym roku Itaka liczy na 10 tysięcy klientów zainteresowanych nową formą organizowania sobie z jej pomocą wakacji.

Nowy produkt można znaleźć na stronie internetowej Itaki w nowo dodanej zakładce „dojazd własny”. Rezerwować może bezpośrednio sam klient lub agent turystyczny w jego imieniu. Touroperator przewiduje „standardową” prowizję za tę czynność. A już w marcu, podczas ogólnych szkoleń będzie przybliżał nowy produkt swoim sprzedawcom.

ZOBACZ TEŻ: Piotr Henicz obecny na Twitterze

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Singapur kusi Polaków

Niektórzy myślą, że Singapur to miasto bez historii i dziedzictwa kulturowego, zabudowane drapaczami chmur. ...

Niemcy wstydzą się za rodaków za granicą

Bójki w barze, picie alkoholu na plaży czy strój plażowy w restauracji. 81 procent ...

W Niemczech coraz mniej touroperatorów

80 touroperatorów rocznie znika z niemieckiego rynku. Powodem nie zawsze są problemy biznesowe Profesor ...

Betlej: A jednak sprzedaż (biurom podróży) rośnie!

Opublikowane przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny danych za ostatnie dwa kwartały pokazują, że sprzedaż jest ...

LOT planuje wakacyjne rejsy z Budapesztu

LOT doda do siatki swoich połączeń z Budapesztu wakacyjne loty do Dubrownika i Warny ...

Muzeum Auschwitz z dwoma milionami gości

Dwa miliony ludzi odwiedziło już w tym roku Muzeum Auschwitz. Zdaniem władz muzeum, niesłabnące ...