Robot Travelplanet poradzi „profesjonalnie”, jaką wycieczkę kupić

Materiały promocyjne

Wskaż kierunek wyjazdu, jakiej kategorii chcesz hotel, czy ma mieć all inclusive i ile masz pieniędzy na wakacje – na tej podstawie robot „Pan Walizka” podsunie ci oferty, które od razu możesz rezerwować

Tak agent turystyczny Travelplanet.pl namawia do korzystania z uruchomionego w czerwcu mechanizmu powiązanego z Messengerem na Facebooku. W odpowiedzi na podstawowe pytania potencjalny klient dostaje „spersonalizowane propozycje wyjazdów”. Można je rezerwować 24 godziny na dobę.

Pan Walizka to wirtualny asystent, albo z angielskiego chatbot. „Odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie. Błyskawiczną obsługę 24h na dobę już doceniają klienci polujący na oferty last minute”.

Czytaj też: „Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie”.

– Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym – mówi cytowany w komunikacie Travelplanet.pl dyrektor marketingu i e-commerce tej firmy Radosław Damasiewicz. – To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb.

Na zlecenie agenta chatobot uruchomiła firma Koda Bots. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka czy Coral Travel.

– Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów – przekonuje Damasiewicz. – Krótka rozmowa pozwala na sprawdzenie aktualnych cen i wybranie najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu konwersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można następnie sprecyzować lub zmieniać, klikając w okna pojawiające się w Messengerze.

Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze lub klikając w link m.me/travelplanet, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage’u Travelplanet.pl.

– Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów ludzi. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji – zapewnia Mariusz Pełechaty z Koda Bots. – Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by dobrać oferty do jego potrzeb, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości, przed kolejnymi wyjazdami.

„Rozwiązanie poprawia komunikację z klientami internetowego biura podróży. Skraca czas obsługi, jednocześnie zwiększając jej dostępność, bo narzędzie zawsze odpowiada pytania w bardzo profesjonalny sposób. Dostarcza cenne informacje dotyczące ofert i podróży. A co najważniejsze, cały czas się uczy i poszerza możliwości działania. W tym momencie dostarcza oferty już z prawie 30 krajów na świecie” – czytamy w komunikacie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

W Hiszpanii rządzą tanie linie

45 procent rynku przewozów pasażerskich w Hiszpanii należy do tanich linii lotniczych – informuje ...

TUI Poland wyprzedził Rainbow

1,38 miliarda złotych wyniósł w 2017 roku przychód ze sprzedaży imprez turystycznych biura podróży ...

Kolej na Kasprowy idzie do remontu

Niedziela – to ostatni dzień, kiedy można wybrać się kolejką linową na Kasprowy Wierch. ...

Władze Brukseli: W tym tygodniu lepiej wyjechać

Władze Brukseli apelują do mieszkańców, by wyjechali w tym tygodniu z miasta. Od środy ...

1,6 miliona złotych z Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego dla klientów upadłego Olimpu

1,6 miliona złotych – tyle Turystyczny Fundusz Gwarancyjny będzie musiał wypłacić klientom upadłego biura ...

Kvarko inwestuje w sztuczną inteligencję

Kvarko zainwestował 1,2 mln złotych w spółkę Hotel Application, która pracuje nad pierwszym na ...