Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach partnerów

Publikacja: 11.03.2019 06:42

Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Foto: Skyscanner

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Turysta ma nie tylko przeglądać i porównywać oferty, ale także rezerwować je w jednym miejscu bez konieczności otwierania kolejnych okien i przechodzenia do systemów rezerwacyjnych partnerów. W tym samym serwisie będzie mógł również się odprawić.

Skorzystają na tym usługodawcy współpracujący ze Skyscannerem, ponieważ firma dociera przez stronę i aplikację do 80 milionów użytkowników miesięcznie.

Przedsiębiorstwo planuje też zainwestować dużo w nowy standard przesyłu danych NDC stworzony przez IATA, dzięki któremu można nie tylko sprzedawać bilety lotnicze, ale też usługi dodatkowe oferowane przez przewoźników.

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Biura Podróży
Itaka rozstaje się z Wakacje.pl. "Brak wspólnego interesu"
Biura Podróży
Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland
Biura Podróży
Gwałtowna przecena wakacji w Turcji. Za sprawą dwóch biur podróży
Biura Podróży
Anex Tour lata już z Katowic do Turcji szerokokadłubowym boeingiem 777-300ER
Biura Podróży
35 lat Itaki: 10 milionów klientów i największy zysk w historii
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił