Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach partnerów

Publikacja: 11.03.2019 06:42

Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Foto: Skyscanner

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Turysta ma nie tylko przeglądać i porównywać oferty, ale także rezerwować je w jednym miejscu bez konieczności otwierania kolejnych okien i przechodzenia do systemów rezerwacyjnych partnerów. W tym samym serwisie będzie mógł również się odprawić.

Skorzystają na tym usługodawcy współpracujący ze Skyscannerem, ponieważ firma dociera przez stronę i aplikację do 80 milionów użytkowników miesięcznie.

Przedsiębiorstwo planuje też zainwestować dużo w nowy standard przesyłu danych NDC stworzony przez IATA, dzięki któremu można nie tylko sprzedawać bilety lotnicze, ale też usługi dodatkowe oferowane przez przewoźników.

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Biura Podróży
Korekta cen w biurach podróży. Wakacje tanieją, a najbardziej te w Turcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty - Czy to prawda, że elektryczne auta palą się częściej niż spalinowe?
Biura Podróży
Rainbow sprzedał prawie 23 procent więcej wakacji. Najmocniej rośnie Tunezja
Biura Podróży
Wierzyciele upadłego giganta turystycznego dostaną pieniądze. Czekali pięć lat
Biura Podróży
Nasz raport. Samolotem na wakacje – tam dolecisz czarterem z Polski
Biura Podróży
Tydzień podwyżek w biurach podróży. Cena Grecji przebiła kolejną barierę
Biura Podróży
All inclusive, czyli ile Polacy są gotowi dopłacić do beztroskich wakacji?