Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach partnerów

Publikacja: 11.03.2019 06:42

Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Foto: Skyscanner

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Turysta ma nie tylko przeglądać i porównywać oferty, ale także rezerwować je w jednym miejscu bez konieczności otwierania kolejnych okien i przechodzenia do systemów rezerwacyjnych partnerów. W tym samym serwisie będzie mógł również się odprawić.

Skorzystają na tym usługodawcy współpracujący ze Skyscannerem, ponieważ firma dociera przez stronę i aplikację do 80 milionów użytkowników miesięcznie.

Przedsiębiorstwo planuje też zainwestować dużo w nowy standard przesyłu danych NDC stworzony przez IATA, dzięki któremu można nie tylko sprzedawać bilety lotnicze, ale też usługi dodatkowe oferowane przez przewoźników.

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje 2025. Mapa krajów basenu Morza Śródziemnego czerwona od podwyżek
Biura Podróży
TUI: Wycieczka objazdowa na indywidualne zamówienie? Mamy to
Biura Podróży
Join UP! Polska otworzył swój drugi salon. Do wylosowania były bilety lotnicze
Biura Podróży
Urlop.pl z Akademią Urlopu w czterech miastach. „Pomaga budować silne relacje”