- Akcja „Wakacje marzeń” to poryw serc środowiska turystycznego - mówi prezes Turystycznej Organizacji Otwartej Alina Dybaś, cytowana w komunikacie prasowym. - Nie każde dziecko ma możliwość spędzenia wakacji z rodzicami czy na obozach. Nie pomożemy wszystkim, ale nawet dwadzieścioro szczęśliwych dzieci daje nam siłę, aby pomagać dalej. Dzięki pomocy kolegów i koleżanek z branży nasz cel został osiągnięty, za co z całego serca dziękuję.

Dzięki wsparciu Polskiego Holdingu Hotelowego część dzieci spędzi wakacje w Zamku w Lesku w Bieszczadach, reszta wyjedzie na obozy i kolonie do Złotych Piasków w Bułgarii, Węgorzewa, Rogowca i Radowa Małego.

Miejsca na swoich obozach podarowali również FunClub, Biuro Podróży BUT, Róża Wiatrów i Centrum Podróży Mandalaj - Kolonie i obozy.net. Dzięki wspólnym działaniom organizatorów i podmiotów, które włączyły się do akcji, dzieci mają zapewniony pobyt, kieszonkowe i inne atrakcje.

Czytaj więcej

Polski Holding Hotelowy pozyskał 12 milionów złotych z bonów turystycznych

- Organizujemy tego typu akcje w poczuciu obowiązku niesienia pomocy tym, którzy nie mają tyle szczęścia, co my. Pamiętajmy, że własny dach nad głową jest dużym bogactwem i należy się nim dzielić. Bardzo dziękujemy wszystkim za pomoc - podkreślają organizatorzy akcji Alina Dybaś i Łukasz Mikosz.

Akcji „Wakacje marzeń” patronuje Ministerstwo Sportu i Turystyki. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęły Turystyczna Organizacja Otwarta i Polska Rada Turystyki.

Organizacja przyszłorocznych „Wakacji marzeń” ruszy już we wrześniu, aby w 2023 roku na wakacje mogło wyjechać więcej dzieci.