Giełdowa spółka Rainbow Tours w najnowszym raporcie podsumowała swoje wyniki sprzedaży z siedmiu miesięcy tego roku. Przychody w lipcu wyniosły 401,6 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2019 roku oznaczało wzrost o 37,2 procent, a w porównaniu z lipcem 2021 roku - 72,1 procent.
Spółka podliczyła też całą swoją sprzedaż od stycznia do końca lipca tego roku. Wyniosła ona 1,21 miliarda złotych, czyli była większa niż w pierwszych siedmiu miesiącach 2019 roku o 27,1 procent, a jeśli porównać ten sam okres z roku 2021, to różnica na plus wyniesie 119,9 procent.
Czytaj więcej
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło sprzedaż wyjazdów na lato przyszłego roku. Na początek oferuje hotele rodzinne, w tym z polskimi animacjami, a także te z segmentu premium i luksusowe, pod marką Elite.
Jednocześnie spółka poinformowała w raporcie, że skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Rainbow Tours ze sprzedaży (razem z miejscami w hotelach, których Rainbow jest właścicielem w Grecji pod marką White Olive) za lipiec 2022 roku wyniosły 427,1 mln złotych (43,3 wzrostu w porównaniu z lipcem 2019 roku i 83 procent w porównaniu z lipcem 2021 roku).
Z kolei łączne przychody Grupy Kapitałowej w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 lipca 2022 roku wyniosły 1,27 miliarda złotych, co oznaczało wzrost o 31,7 procent wobec roku 2019 i o 130,5 procent wobec tego samego okresu w zeszłym roku.