Exim Tours z nową stroną internetową w nowej, prostszej domenie

Exim Tours uruchomił nową stronę internetową, z nową domeną exim.pl. Stronę promuje kampania w mediach i konkurs pod hasłem „Dlaczego należą Ci się wakacje?”.

Publikacja: 14.09.2023 11:23

Exim Tours z nową stroną internetową w nowej, prostszej domenie

Foto: Exim Tours

Nowa strona pozwala na intuicyjne wyszukiwanie ofert i łatwe rezerwowanie wycieczek - informuje touroperator w komunikacie. Do tego ma bardziej funkcjonalny design i łatwy do zapamiętania adres exim.pl. Została przygotowana we współpracy z doświadczonymi partnerami z czeskiego Eximu Tours, którzy od lat badają i udoskonalają swój bliźniaczy serwis zgodnie z najnowszymi trendami i rozwiązaniami e-commerce.

- Z dużą przyjemnością oddajemy w ręce klientów nową stronę exim.pl, która jest efektem naszej pasji do innowacji i dbałości o potrzeby użytkowników. Nasz polsko-czeski zespół zadbał o to, by była intuicyjna i przyjazna. To kolejny krok w kierunku rozwoju Eximu, dywersyfikacji kanałów sprzedaży i zwiększania udziałów na polskim rynku - mówi prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz.

Czytaj więcej

Exim Tours z większą gwarancją ubezpieczeniową. "Rozwijamy się"

Do korzystania z nowego serwisu ma zachęcić konkurs, w którym można wygrać 20 nagród o łącznej wartości 50 tysięcy złotych, do wydania na urlop.

Nowy adres domeny i konkurs promuje kampania. W ostatnich miesiącach Exim postawił na marketing z wykorzystaniem mocnego, magentowego koloru marki. Również i tym razem widoczność kampanii wzmacnia ta kolorystyka. Motywem przewodnim jest nawiązująca do memów stylistyka i hasło „Dlaczego należą Ci się wakacje?”, którym biuro podróży zachęca do wzięcia udziału w konkursie.

- Chcemy przełamać pozornie nudny temat promocji nowego serwisu www przez inspirację do kreatywnego poszukiwania powodów do urlopu - wyjaśnia menedżer ds. marketingu w Eximie Tours Marcin Tobiasz. - Fani Make Life Harder czy Mordoru na Domaniewskiej będą mieli pole do popisu - dodaje.

Exim Tours

Kampanię będzie można zobaczyć w internecie i na cyfrowych nośnikach OOH w Warszawie, które są zintegrowane z kampanią mobile. Każdy, kto zobaczy outdorową reklamę Eximu, dostanie jej kolejne odsłony na swoim telefonie, w ramach działań remarketingowych.

Nowa strona pozwala na intuicyjne wyszukiwanie ofert i łatwe rezerwowanie wycieczek - informuje touroperator w komunikacie. Do tego ma bardziej funkcjonalny design i łatwy do zapamiętania adres exim.pl. Została przygotowana we współpracy z doświadczonymi partnerami z czeskiego Eximu Tours, którzy od lat badają i udoskonalają swój bliźniaczy serwis zgodnie z najnowszymi trendami i rozwiązaniami e-commerce.

- Z dużą przyjemnością oddajemy w ręce klientów nową stronę exim.pl, która jest efektem naszej pasji do innowacji i dbałości o potrzeby użytkowników. Nasz polsko-czeski zespół zadbał o to, by była intuicyjna i przyjazna. To kolejny krok w kierunku rozwoju Eximu, dywersyfikacji kanałów sprzedaży i zwiększania udziałów na polskim rynku - mówi prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz.

Biura Podróży
Jedno z największych europejskich biur podróży sprzedane za 1 euro
Biura Podróży
Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace
Biura Podróży
Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”
Biura Podróży
Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biura Podróży
Spór Itaki z Wakacje.pl: Kiedy integracja systemów rezerwacyjnych?