Przychody spółki ze sprzedaży we wrześniu wyniosły 414,6 miliona złotych, co w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku oznaczało wzrost o 39,5 procent, a w porównaniu z wrześniem 2019 roku o 79,7 procent.

Od stycznia do września 2023 roku przychody wyniosły 2,66 miliarda złotych i było to o 40,4 procent więcej niż rok wcześniej i 81,1 procent więcej niż cztery lata temu.

Jak wyjaśnia prezes biura podróży Maciej Szczechura, w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku liczba klientów wzrosła o około 30 procent. Większy wzrost przychodów wynikał głównie z wyższych o kilka procent cen, ale i z większego ruchu turystów do krajów dalekich, jak choćby Japonia, Stany Zjednoczone i Chiny. Wycieczki egzotyczne są po prostu droższe od standardowego wypoczynku nad Morzem Śródziemnym.

Cała grupa kapitałowa Rainbow Tours (oprócz biura podróży Rainbow wchodzi do niej spółka hotelowa prowadząca hotele we Grecji, White Olive) we wrześniu miała 452,4 miliona złotych przychodów ze sprzedaży, o 40,5 procent więcej niż w zeszłym roku i o 90,9 procent więcej niż we wrześniu przed pandemią.

Z kolei jej skonsolidowane przychody w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 września 2023 roku wyniosły 2,82 miliarda złotych, a więc były o 40,4 procent większe, licząc rok do roku, i o 88,6 procent większe niż w tym samym okresie roku 2019.