Reklama
Rozwiń

Atrakcyjna nazwa pokoju zwiększy sprzedaż

Banalne nazwy pokojów hotelowych, takie jak podstawowy czy standardowy, mogą zniechęcać klientów – przekonuje ekspert turystyczny i namawia do stosowania bardziej wymyślnych określeń.

Publikacja: 14.02.2020 07:57

Atrakcyjna nazwa pokoju zwiększy sprzedaż

Foto: Fot. Photo Mix / Pixabay

Wykładowca na uczelni turystycznej Escuela de Negocios FORST w Alicante w Hiszpanii, Chema Herrero, przekonuje, że kiedy pokój określa się mianem podstawowy (ang. simple, basic), klient podświadomie czuje, że nie ma on żadnej wartości, nawet jeśli w rzeczywistości jest zupełnie inaczej – donosi portal branżowy Tourism Review.

CZYTAJ TEŻ: Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Przedsiębiorcy działający w branży hotelarskiej muszą o tym pamiętać, jeśli chcą zwiększyć przychody. Niestety większość z nich nie zwraca na to w ogóle uwagi, a pokoje nazywa, wskazując tylko ich wielkość (jedynka, dwójka), położenie (wewnętrzny, z widokiem na…, bez widoku na…) czy wyposażenie (standardowy).

W ostatnim czasie potrzeby klientów zmieniły się, dziś chcą, by sam proces rezerwacji był początkiem przyjemności związanych z wyjazdem. – To nie to samo zachęcać kogoś do zarezerwowania standardowej jedynki i pokoju o nazwie na przykład Green Urban Junior, Nad Zatoką czy Śródziemnomorskiego – tłumaczy.

ZOBACZ TAKŻE: Zaostrza się konkurencja na rynku hotelowym

Ekspert przypomina, że klienci planujący podróż wybierają przede wszystkim kierunek, o hotelu myślą w drugiej kolejności. Wykorzystując nazwę kierunku do opisania pokoju, zwiększa się szansę na rezerwację. Menedżerowie i właściciele obiektów muszą pamiętać, że ich głównym zadaniem jest maksymalizacja zysków. Atrakcyjniejsze nazwy pomogą osiągnąć ten cel.

Wykładowca na uczelni turystycznej Escuela de Negocios FORST w Alicante w Hiszpanii, Chema Herrero, przekonuje, że kiedy pokój określa się mianem podstawowy (ang. simple, basic), klient podświadomie czuje, że nie ma on żadnej wartości, nawet jeśli w rzeczywistości jest zupełnie inaczej – donosi portal branżowy Tourism Review.

CZYTAJ TEŻ: Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Hotele
Airbnb i Majorka przeciwko szarej strefie w turystyce. Znikną nielegalne noclegi
Hotele
Wakacje 2025. Polska droższa od Teneryfy, ale Zakopane zaskakuje konkurencyjnymi cenami
Hotele
Wyjaśniło się, czy hotele na Teneryfie będą strajkować. Pracownicy żądali podwyżek
Hotele
Polski Holding Hotelowy ma strategię. Cel: Być kreatorem polskiego rynku hotelowego