Głównym obowiązkiem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) jest turystyczna promocja Polski na rynkach hiszpańskim i portugalskim, niemieckim oraz amerykańskim i kanadyjskim - pisze POT w ogłoszeniu na stronie internetowej.
Kandydaci muszą mieć tytuł magistra, korzystać z pełni praw publicznych, nie mogą być karani, muszą mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej lub dyplomacji, w tym co najmniej trzyletni na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (dodatkowym atutem będzie znajomość hiszpańskiego lub niemieckiego), mieć prawo jazdy kategorii B.
Czytaj więcej
Minister sportu i turystyki oficjalnie ogłosił dziś nabór na stanowisko prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Kandydaci mają czas na złożenie dokumentów do 4 marca.
Wśród wymagań pożądanych POT wymienia znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki, polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej, ustawy i statutu POT i procedur ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność organizacji kampanii promocyjnych, zarządzania projektami i personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów i radzenia sobie ze stresem.
Ponadto warunkiem udziału w konkursie jest przedstawienie pracy pisemnej (3-5 stron) na temat „Koncepcja komunikacji marketingowej (na wybranym rynku) w roku 2022, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu obecnej sytuacji politycznej na rynek turystyczny”.