POT szuka dyrektorów do promocji Polski w Hiszpanii, Niemczech i USA

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora swoich zagranicznych ośrodków w Madrycie, Berlinie i Nowym Jorku.

Publikacja: 09.03.2022 19:36

POT szuka dyrektorów do promocji Polski w Hiszpanii, Niemczech i USA

Foto: POT

Głównym obowiązkiem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) jest turystyczna promocja Polski na rynkach hiszpańskim i portugalskim, niemieckim oraz amerykańskim i kanadyjskim - pisze POT w ogłoszeniu na stronie internetowej.

Kandydaci muszą mieć tytuł magistra, korzystać z pełni praw publicznych, nie mogą być karani, muszą mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej lub dyplomacji, w tym co najmniej trzyletni na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (dodatkowym atutem będzie znajomość hiszpańskiego lub niemieckiego), mieć prawo jazdy kategorii B.

Czytaj więcej

Ministerstwo Sportu i Turystyki czeka na kandydatów na prezesa POT

Wśród wymagań pożądanych POT wymienia znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki, polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej, ustawy i statutu POT i procedur ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność organizacji kampanii promocyjnych, zarządzania projektami i personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów i radzenia sobie ze stresem.

Ponadto warunkiem udziału w konkursie jest przedstawienie pracy pisemnej (3-5 stron) na temat „Koncepcja komunikacji marketingowej (na wybranym rynku) w roku 2022, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu obecnej sytuacji politycznej na rynek turystyczny”.

W zamian POT oferuje „ciekawą pracę pełną wyzwań”.

Czytaj więcej

POT ma 10 milionów złotych więcej na promowanie turystyki. Zainwestuje w sąsiadów

Wstępna kwalifikacja kandydatów odbędzie się na podstawie przesłanych dokumentów. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Termin nadsyłania ofert, do których należy dołączyć CV i list motywacyjny, upływa 30 marca. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to maj (Madryt i Berlin) i wrzesień (Nowy Jork). Kadencja dyrektora ZOPOT-u trwa 33 miesiące.

Obecnie ZOPOT-ami w Madrycie, Berlinie i Nowym Jorku kierują Agata Witosławska, Konrad Guldon i Magdalena Żelazowska.

Głównym obowiązkiem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) jest turystyczna promocja Polski na rynkach hiszpańskim i portugalskim, niemieckim oraz amerykańskim i kanadyjskim - pisze POT w ogłoszeniu na stronie internetowej.

Kandydaci muszą mieć tytuł magistra, korzystać z pełni praw publicznych, nie mogą być karani, muszą mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej lub dyplomacji, w tym co najmniej trzyletni na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (dodatkowym atutem będzie znajomość hiszpańskiego lub niemieckiego), mieć prawo jazdy kategorii B.

Popularne Trendy
Dolnośląska turystyka promowana za pieniądze Google'a. 120 tysięcy dolarów
Biura Podróży
Wojna na Ukrainie. Ruszy Turystyczny Fundusz Pomocowy dla biur podróży
Biura Podróży
Traveldata: Wzrost cen wakacji wyraźnie przyspieszył. Efekt końca promocji?
Biura Podróży
Jak starać się o pieniądze za odwołane wyjazdy na Ukrainę? UFG wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Linie Lotnicze
Aerofłot przestaje latać za granicę. Szybko pozbyłby się samolotów