W Grecji każdy znajdzie swoje szczęśliwe miejsce, mówi reklama

„Explore your happy place” (Poznaj swoje szczęśliwe miejsce) to hasło nowej kampanii promującej Grecję, którą we współpracy z Grecką Organizacją Turystyczną (GNTO) prowadzi narodowa linia lotnicza Aegean.

Publikacja: 29.06.2022 01:23

W Grecji każdy znajdzie swoje szczęśliwe miejsce, mówi reklama

Foto: GNTO

Mieszkańcy 11 krajów, głównie europejskich, są zachęcani do odwiedzenia Grecji, by odnaleźć tam swoje szczęśliwe miejsce. Reklamy zobaczą Brytyjczycy, Francuzi, Niemcy, Szwajcarzy, Izraelczycy, Belgowie, Austriacy, Szwedzi, Duńczycy i Holandrzy i Polacy. Kampania potrwa do końca roku, bo jej autorzy przekonują, że do kraju warto przyjechać nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale i poza nim.

Czytaj więcej

Grecja łowi turystów w Bookingu. Na celowniku dziesięć najważniejszych rynków

Promocja rozpoczęła się w czerwcu w Londynie – w dzielnicy Southbank pojawiło się stoisko „happy place booth” (stoisko szczęśliwego miejsca) – przechodnie byli zachęcani do udziału w grze, która miała ich doprowadzić do ich szczęśliwego miejsca w Grecji. Kiedy je już odkryli, mogli zarezerwować bilet do tego kraju z 40-procentową zniżką.

Teraz do działania namawia Aegean – quiz i inne zachęty internauci znajdą na jego stronie internetowej i we wszystkich innych kanałach komunikacji.

To już piąty rok z rzędu GNTO i Aegean współpracują ze sobą przy promowaniu Grecji. Celem bieżącej kampanii jest podkreślenie wyjątkowości kraju i rozciągnięcie sezonu turystycznego na cały rok. W zeszłym roku GNTO i Aegean prowadziły kampanię „Grecja – więcej niż kierunek turystyczny”.

Mieszkańcy 11 krajów, głównie europejskich, są zachęcani do odwiedzenia Grecji, by odnaleźć tam swoje szczęśliwe miejsce. Reklamy zobaczą Brytyjczycy, Francuzi, Niemcy, Szwajcarzy, Izraelczycy, Belgowie, Austriacy, Szwedzi, Duńczycy i Holandrzy i Polacy. Kampania potrwa do końca roku, bo jej autorzy przekonują, że do kraju warto przyjechać nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale i poza nim.

Promocja rozpoczęła się w czerwcu w Londynie – w dzielnicy Southbank pojawiło się stoisko „happy place booth” (stoisko szczęśliwego miejsca) – przechodnie byli zachęcani do udziału w grze, która miała ich doprowadzić do ich szczęśliwego miejsca w Grecji. Kiedy je już odkryli, mogli zarezerwować bilet do tego kraju z 40-procentową zniżką.

Promy i Statki
Grecja - przeprawa z wyspy na wyspę znów droższa. Decyduje cena paliwa
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Biura Podróży
Rainbow: Więcej egzotyki z Gdańska. Nasz dreamliner pierwszy poleci na inny kontynent
Lotniska
Brytyjskie władze lotnicze chcą zmusić lotnisko Heathrow do obniżenia opłat
Biura Podróży
Traveldata: Wzrost cen wakacji w biurach podróży znowu przyspiesza
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Nowe Trendy
Biuro POT w Londynie: Przyjeżdżajcie do Polski. U nas jest bezpiecznie
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście