Uczestnicy rywalizują ze sobą, publikując teksty zdjęcia i filmy inspirujące Polaków do aktywnego spędzania czasu i poznawania ciekawych miejsc w kraju - przypomina organizator Polska Organizacja Turystyczna w komunikacie. Jednocześnie ważnym aspektem działań blogerów jest popularyzowanie idei zrównoważonego rozwoju poprzez angażowanie czytelników i widzów do stosowania zasad zdrowego trybu życia i ograniczania negatywnego wpływu na środowisko - czytamy.
Przyjmowanie zgłoszeń do udziału w konkursie rozpoczęło się wczoraj i potrwa do 19 kwietnia.
Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie przez influencera minimum 3 tysięcy obserwujących na dwóch kanałach społecznościowych (do wyboru: Facebook, Instagram i YouTube).
Czytaj więcej
Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie przygotował we współpracy z regionami osiem spotów promujących turystykę aktywną w Polsce. Filmy są częścią kampanii reklamowej w mediach społecznościowych na rynku niderlandzkim.
Konkurs podzielony jest na dwa etapy. Aby przystąpić do pierwszego etapu, należy wypełnić na stronie mistrzostw formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na pytanie otwarte: „Dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać uczestnikiem mistrzostw vlogerów?”.