„Współpraca, innowacje, turystyka zrównoważona” - pod tym tytułem Polska Organizacja Turystyczna prowadzi wspólnie z regionalnymi organizacjami turystycznymi cykl konferencji, podczas których uczestnicy zastanawiają się, co mogą zrobić, żeby nadążyć za zmieniającymi oblicze biznesu turystycznego trendami. Jedno z ostatnich spotkań odbyło się 8 października w Poznaniu.
Czytaj więcej
Dolny Śląsk ma góry, lasy, jeziora, szlaki rowerowe, zamki, pałace i wyjątkowe atrakcje turystycz...
A pierwszy wykład pod tyleż tajemniczym, ile żartobliwym tytułem „Człowiek + AI = WNM?” poprowadził prezes fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc Adam Mikołajczyk.
Czy człowieka i sztuczną inteligencję rzeczywiście połączyła „wielka nierozłączną miłość” (skrót WNM, oznaczający takie wyznanie, pojawiał się dawniej często na murach domów, wypisywany przez zakochanych nastolatków)? Mikołajczyk nie ma wątpliwości. - Tak, jak nam się nie śniło 30 lat temu, że nie będziemy mogli się obyć bez internetu, tak możemy założyć, że za kilka lat nie będziemy wyobrażali sobie świata bez sztucznej inteligencji – przekonywał.
Sztuczna inteligencja zaprzęgnięta do promocji turystyki
Dlatego należy jak najszybciej poznać jej możliwości. A ponieważ sztuczna inteligencja szybko się uczy, wkrótce jej IQ będzie wyższe niż przeciętnego człowieka. Przyszłość będzie należeć do ludzi, którzy będą wiedzieli, jak się nią posługiwać.