„Współpraca, innowacje, turystyka zrównoważona” - pod tym tytułem Polska Organizacja Turystyczna prowadzi wspólnie z regionalnymi organizacjami turystycznymi cykl konferencji, podczas których uczestnicy zastanawiają się, co mogą zrobić, żeby nadążyć za zmieniającymi oblicze biznesu turystycznego trendami. Jedno z ostatnich spotkań odbyło się 8 października w Poznaniu.
Czytaj więcej
Dolny Śląsk ma góry, lasy, jeziora, szlaki rowerowe, zamki, pałace i wyjątkowe atrakcje turystyczne. Stosuje też wiele praktyk, stawiających go w rzędzie liderów zrównoważonego rozwoju. Do pełni szczęścia brakuje mu monitorowania tych procesów i certyfikowania dokonań - mówili uczestnicy konferencji „Współpraca, innowacje, turystyka zrównoważona”.
A pierwszy wykład pod tyleż tajemniczym, ile żartobliwym tytułem „Człowiek + AI = WNM?” poprowadził prezes fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc Adam Mikołajczyk.
Czy człowieka i sztuczną
inteligencję rzeczywiście połączyła „wielka nierozłączną
miłość” (skrót WNM, oznaczający takie wyznanie, pojawiał się dawniej często na murach domów, wypisywany przez zakochanych nastolatków)? Mikołajczyk nie ma wątpliwości. - Tak, jak nam się
nie śniło 30 lat temu, że nie będziemy mogli się obyć bez
internetu, tak możemy założyć, że za kilka lat nie będziemy
wyobrażali sobie świata bez sztucznej inteligencji – przekonywał.
Sztuczna inteligencja zaprzęgnięta do promocji turystyki
Dlatego należy jak najszybciej poznać jej możliwości. A ponieważ sztuczna inteligencja szybko się uczy, wkrótce jej IQ będzie wyższe niż przeciętnego człowieka. Przyszłość będzie należeć do ludzi, którzy będą wiedzieli, jak się nią posługiwać.