Kongres Promocji Mazowsza, organizowany rokrocznie od dziewięciu lat, to okazja do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń między specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego – przypomina jego organizator, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, w komunikacie prasowym.

Tematem przewodnim warsztatów, wykładów i dyskusji była marka terytorialna i wykorzystanie nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią. Uczestnicy dowiedzieli się, jak stworzyć silny, atrakcyjny i niepowtarzalny wizerunek, który pozwoli pozyskać turystów i inwestorów i z którym będą się identyfikować mieszkańcy.

Czytaj też: „Już wiadomo, co i gdzie wydarzy się na Mazowszu”.

– Cieszymy się, że Mazowsze zaistniało w świadomości turystów jako miejsce, w którym można odpocząć, a jego oferta turystyczna jest coraz bardziej rozpoznawalna. To efekt 20 lat pracy nad marką regionalną – mówi wicedyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UMWM Izabela Stelmańska w rozmowie z portalem Mazovia.pl.

W tym roku kongres odbył się w Centrum Kultury i Sportu w Pruszkowie, a jego współorganizatorem był powiat pruszkowski.