Dolny Śląsk promuje turystykę i sprzedaje wycieczki

Ruszył portal dolnyslask.travel.pl, który nie tylko dostarcza informacji o atrakcjach turystycznych regionu, ale też sprzedaje wycieczki.

Publikacja: 09.02.2021 17:19

Dolny Śląsk promuje turystykę i sprzedaje wycieczki

Foto: Fot. dolnyslask.travel.pl

Portal dolnyslask.travel.pl to wspólna inicjatywa – i pierwsza tego typu w Polsce – Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, samorządu województwa dolnośląskiego i miasta Wrocław – informuje Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego na swojej stronie internetowej.

– Przedsiębiorcy działający w branży turystycznej od wielu miesięcy są w niezwykle trudnej sytuacji – mówi marszałek województwa dolnośląskiego Cezary Przybylski, cytowany w komunikacie. – Dla wielu z nich zamknięcie gospodarki oznaczało pozbawienie jedynego i całorocznego źródła utrzymania. Od miesięcy wspieraliśmy ich finansowo, a teraz, kiedy wszystko powoli zaczyna wracać do normy, chcemy pomóc im wypromować ofertę i przyciągnąć na Dolny Śląsk jak najwięcej turystów – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

W serwisie można nie tylko znaleźć informacje na temat miejsc i atrakcji turystycznych, ale też kupić pakiety turystyczne obejmujące zwiedzanie i noclegi w hotelach i pensjonatach (z podziałem na Wrocław i Dolny Śląsk).

Wycieczki rezerwuje się tak jak w klasycznym biurze podróży – wyjaśnia urząd. Touroperatorem jest Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Co ważne, oferta została zaprojektowana tak, aby umożliwić zrealizowanie rządowego bonu turystycznego.

– Miejscowości wypoczynkowe potrzebują naszego wsparcia. Czas powolnego odmrażania branży turystycznej to dobry moment, by wykorzystać wszelkie narzędzia do promocji wycieczek po Dolnym Śląsku. Jestem głęboko przekonany, że nowa platforma realnie wpłynie na wzrost liczby turystów w naszym regionie. Oferujemy gotowy produkt turystyczny, który uwzględnia noclegi i atrakcyjny program zwiedzania – mówi członek zarządu województwa dolnośląskiego i prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Paweł Wybierała.

ZOBACZ TAKŻE: Dolny Śląsk tropem zabytków techniki

Na stronie działa również sklep z produktami regionalnymi, takimi jak na przykład ceramika bolesławiecka, a także wydawnictwa związane z regionem, przewodniki, upominki i bilety wstępu do wielu dolnośląskich atrakcji.

– Wszystkich ofert na stronie, łącznie z pakietami pobytowymi, mamy już ponad tysiąc. Jednak nie jest to zamknięta lista. Każdy dolnośląski przedsiębiorca działający w branży turystycznej może dołączyć do tego projektu, wystarczy skontaktować się z Dolnośląską Organizacją Turystyczną i omówić szczegóły współpracy – zachęca radny Sejmiku Województwa Dolnośląskiego Patryk Wild.

Portal dolnyslask.travel.pl to wspólna inicjatywa – i pierwsza tego typu w Polsce – Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, samorządu województwa dolnośląskiego i miasta Wrocław – informuje Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego na swojej stronie internetowej.

– Przedsiębiorcy działający w branży turystycznej od wielu miesięcy są w niezwykle trudnej sytuacji – mówi marszałek województwa dolnośląskiego Cezary Przybylski, cytowany w komunikacie. – Dla wielu z nich zamknięcie gospodarki oznaczało pozbawienie jedynego i całorocznego źródła utrzymania. Od miesięcy wspieraliśmy ich finansowo, a teraz, kiedy wszystko powoli zaczyna wracać do normy, chcemy pomóc im wypromować ofertę i przyciągnąć na Dolny Śląsk jak najwięcej turystów – dodaje.

Nowe Trendy
Co piąty turysta przyjechał do Polski z zagranicy. Najwięcej z Niemiec
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Nowe Trendy
Minister od turystyki, Piotr Borys, nie zostanie prezydentem
Nowe Trendy
Bruksela sprawdza, czy Google nie łamie prawa, pokazując oferty lotów
Nowe Trendy
Jaki wpływ na gospodarkę ma branża spotkań i wydarzeń? „Wyniki są imponujące”
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Nowe Trendy
Grecka wyspa będzie neutralna klimatycznie. Zainwestuje w nią gigant turystyczny