Aktualizacja: 29.11.2017 15:45 Publikacja: 29.11.2017 15:45
3 zdjęcia
Zobaczwww.nowelogo.czestochowa.pl
Foto: ROL
Od kilku lat Częstochowa wykorzystywała w kampaniach promocyjnych hasło „Jasne, że Częstochowa", budzące skojarzenia z Jasną Górą. W środę zaprezentowano nowy logotyp oraz założenia towarzyszącej mu kampanii wizerunkowej.
Wbrew przyjętej w wielu samorządach praktyce zlecania takich zadań agencjom reklamowym, częstochowscy urzędnicy sami przygotowali logo i założenia kampanii, posiłkując się jedynie opiniami zewnętrznego eksperta. Autorem nowej koncepcji jest Adam Markowski z wydziału kultury, promocji i sportu częstochowskiego magistratu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas