Aktualizacja: 23.11.2017 16:32 Publikacja: 23.11.2017 16:01
Foto: materiały prasowe
Filmik reklamowy „Be our guest" zaskakuje. Zaczyna się od tego, że stary samochód, jakim podróżuje zagraniczny turysta po wyboistych, mołdawskich drogach, psuje się. – Naprawa zajmie godzinę – oznajmia kierowca, a gość, nie chcą tracić czasu, rusza przed siebie. I odkrywa naturalne piękno wiejskich krajobrazów, a także gościnność ludzi, którzy dosłownie wciągają go do swojej chaty, serwują wino i lokalne specjały, uczą kroków ludowych tańców. Okazuje się, że język nie jest żadną barierą , bo cudzoziemiec czuje się gościem, a nie turystą. „Odnajdź się w sercu wsi. Odkryj na nowo, co znaczy być prawdziwym gościem. Odwiedź prawdziwą Mołdawię" – głosi przesłanie końcowe promocyjnego filmu, który będzie popularyzować Mołdawię na czterech rynkach: w Polsce, we Włoszech, w Rumunii i w samej Mołdawii. Jego debiut miał miejsce właśnie na tegorocznych TT Warsaw.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas