Robot i gogle na służbie u hotelarzy

Wirtualna rzeczywistość i sztuczna inteligencja wspomogą hotele w kontaktach z klientem - zapowiadają autorzy raportu „Hotel Marketing & Technology Trends”, przygotowanego przez Profitroom i firmę doradczą Deloitte

Publikacja: 30.01.2017 08:56

Robot i gogle na służbie u hotelarzy

Foto: Pixabay

Jak podają autorzy raportu, wirtualna rzeczywistość (VR) nabiera coraz większego znaczenia w biznesie, inwestują w nią najwięksi gracze na rynku, którzy konsekwentnie rozwijają tę technologię i znajdują kolejne zastosowania dla produkowanych sprzętów. Z danych Profitroomu wynika, że w 2016 roku liczba sprzedanych na świecie okularów VR sięgnęła 2,5 miliona egzemplarzy, a wartość rynku wirtualnej rzeczywistości po raz pierwszy przekroczyła miliard dolarów.

- Rola i zastosowanie tej technologii dynamicznie się zmieniają. Dotychczas wykorzystywana była przede wszystkim w grach komputerowych. Obecnie firmy z branży dóbr i usług, w tym sektora hotelarskiego i turystycznego, coraz częściej widzą w niej narzędzie, dzięki, któremu mogą przyciągać klientów i budować z nimi relacje – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Rygiel, szef działu rozwoju technologii w Deloitte Digital.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego