Aktualizacja: 18.01.2017 09:54 Publikacja: 18.01.2017 07:19
Foto: ROL
Jak notuje najnowszy raport Polskiego Związku Organizatorów Turystyki drugi tydzień tego roku* zaznaczył się, w stosunku do tego samego okresu sprzed roku, wzrostem liczby klientów w biurach podróży o 3,9 procent. Kupili oni o 8,9 procent więcej wycieczek. Najsłabiej, bo o 1,9 procent, rosły podróże samolotowe, a wynik autokarowych i z dojazdem własnym podniósł się identycznie – o 13,1 procent.
To bardzo miły sygnał, tym bardziej, że dwa poprzednie tygodnie, ostatni zeszłego roku i pierwszy tegoroczny, zapisały się małymi spadkami – odpowiednio -3,3 i -2,2 procent. Być może jest to początek powrotu sprzedaży na ścieżkę generalnego ożywienia, która trwa od października 2016 roku i przyniosła do dzisiaj 23,7 procent większej sprzedaży, w tym sprzedaży wyjazdów samolotowych o 23,1 procent, z dojazdem własnym o 25,4 procent, a autokarowych o 28,5 procent.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas