Aktualizacja: 08.10.2016 12:20 Publikacja: 08.10.2016 12:20
Prezes Qatar Airways Akbar al-Baker (z lewej) sugerował Boeingowi produkowanie modelu 737 z większą liczbą foteli
Foto: AFP
Zamówienie składa się z 40 samolotów szerokokadłubowych (trzydziestu B787-9 Dreamliner i dziesięciu B777-300ER) oraz z opcji na 60 wąskokadłubowych B737 MAXB. Część potwierdzona ma wartość 11,17 mld, a opcji - 6,9 mld, ale mowa ru o cenach katalogowych, przewoźnik tyle nie zapłaci, bo każdy dostaje rabat, zależny od jego pozycji i wielkości zamówienia.
Opcja na B737 oznacza, że Katarczycy wybrali ten model, po wycofaniu się z odebrania trzech airbusów 320neo z powodu problemów z silnikami. Qatar nie zamawiał dotąd takich samolotów w USA. Prezes Qatar Airways Akbar al-Baker skorzystał z okazji, aby naciskać na Boeinga, by opracował nowy, nieco większy samolot od 737, żeby wypełnić lukę w modelach.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas