19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 09.08.2019 08:44 Publikacja: 09.08.2019 08:44
Specjalistka ds. marketingu i PR Hiltona Gdańsk Urszula Wiśniewska
Foto: Newseria Biznes
Jak podkreśla Urszula Wiśniewska, kluczowym dla branży trendem jest personalizacja, a walkę o klienta wygrywa się dziś elastycznością i umiejętnością dostosowania oferty do jego rosnących oczekiwań. Dotyczy to zwłaszcza młodszych pokoleń i millenialsów, którzy dla branży w Europie Środkowo-Wschodniej są inspiracją do tworzenia nowych konceptów hotelowych.
Gdański Hilton w zasadzie już od początku czerwca notuje niemal 100-procentowe obłożenie. - W lipcu i sierpniu mamy porównywalną liczbę gości. Z naszych statystyk wynika, że mniej więcej 33 procent z nich stanowią Polacy. Z reguły największą popularnością cieszą się wyjazdy weekendowe - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes specjalistka ds. marketingu i PR Hiltona Gdańsk Urszula Wiśniewska.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Wspólnota monastyczna z Góry Athos w północno-wschodniej Grecji wprowadza ograniczenia dotyczące liczby pielgrzymów odwiedzających to miejsce. W ostatnim czasie liczba turystów gwałtownie wzrosła, a mnisi chcieliby móc prowadzić życie w odosobnieniu.
Luksusowym hotelom nie wystarcza już oferowanie klientom i klientkom eleganckich apartamentów, kompleksowych zabiegów spa czy wyjątkowych doznań kulinarnych. Przed najsilniejszymi markami hotelowymi otwiera się cały wachlarz nowych możliwości zarabiania.
Należności z usług hotelowych i konferencyjnych to nie przychody z najmu, podnajmu, dzierżawy, poddzierżawy, leasingu i innych umów o podobnym charakterze. Hoteli nie dotyczą więc szczególne obowiązki dotyczące tzw. spółek nieruchomościowych.
Warszawski port ocenił rok 2024 jako najlepszy w swojej historii pod względem liczby odprawionych pasażerów. Rekordowy był też wynik grudniowy.
Greccy hotelarze i właściciele mieszkań wakacyjnych muszą odprowadzać od 1 stycznia do budżetu państwa wyższą opłatę. To pieniądze na walkę ze zmianami klimatu. W efekcie turyści zapłacą nawet 15 euro za dzień.
Asteria, popularna marka hoteli w Side i Belek, zniknęła z rynku siedem lat temu w związku ze zmianą właściciela i restrukturyzacją. Teraz ma wrócić.
Trzeci tydzień z rzędu wakacyjne wyjazdy z biurami podróży drożały. Przez ostatnie siedem dni o 75 złotych – podaje w najnowszym raporcie Instytut Badań Rynku Turystycznego Traveldata.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas