Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.04.2019 17:55 Publikacja: 08.04.2019 17:55
Koncertem Poli Rise organizatorzy imprezy podkreślili nowy pomysł na promocję ibisów
Foto: Materiały prasowe
Tymczasem firma zaprezentowała elementy nowej strategii wizerunkowej ibisów dziennikarzom i przedstawicielom branży turystycznej. Strategia powstała na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej przez firmę badającą opinię publiczną, Ipsos, na zlecenie ibisa w sześciu krajach*. Zdaniem 80 procent ankietowanych nowoczesny hotel jest „wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani". 67 procent stwierdziła, że oczekuje „wygodnego noclegu" w połączeniu z możliwością zjedzenia czegoś dobrego i poznania nowych ludzi albo posłuchania muzyki na żywo. „Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych" - czytamy w komunikacie. „Hotele ibis proponują ponadto innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami".
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas