Hotele ibis otwarte na pasje

Turyści widzą w hotelach „wyjątkowe miejsce spotkań", deklarują też, że słuchają muzyki i chętnie poznaliby w miejscach, które odwiedzają, lokalnych artystów. Dlatego Accor zamierza nadać nowy charakter swoim hotelom sieci ibis i zbliżyć się do oczekiwań gości

Publikacja: 08.04.2019 17:55

Koncertem Poli Rise organizatorzy imprezy podkreślili nowy pomysł na promocję ibisów

Koncertem Poli Rise organizatorzy imprezy podkreślili nowy pomysł na promocję ibisów

Foto: Materiały prasowe

Tymczasem firma zaprezentowała elementy nowej strategii wizerunkowej ibisów dziennikarzom i przedstawicielom branży turystycznej. Strategia powstała na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej przez firmę badającą opinię publiczną, Ipsos, na zlecenie ibisa w sześciu krajach*. Zdaniem 80 procent ankietowanych nowoczesny hotel jest „wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani". 67 procent stwierdziła, że oczekuje „wygodnego noclegu" w połączeniu z możliwością zjedzenia czegoś dobrego i poznania nowych ludzi albo posłuchania muzyki na żywo. „Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych" - czytamy w komunikacie. „Hotele ibis proponują ponadto innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10