Aktualizacja: 26.03.2019 06:07 Publikacja: 26.03.2019 06:07
Foto: Bloomberg
Podobne akcje TSS prowadził już w zeszłym roku, w tym chce pomóc agentom przekonać turystów, że wakacyjne wyjazdy warto rezerwować właśnie u nich.
Materiały są dostosowane do wymagań technicznych Instagramu, wszystko, co agent musi zrobić, to ściągnąć je i zamieścić na swoim profilu w portalu. Gotowe posty dostępne są na stronie TSS, agenci mogą korzystać z nich bezpłatnie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas