Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Firma technologiczna Traveltek Group zapytała brytyjskich agentów, jakich zmian oczekują w przyszłym roku. Informacje zbierane były przez dyrektora produktu Chrisa Browna, który wyruszył na objazd biur w całym kraju.
Na pierwszym miejscu wśród życzeń znalazła się wyższa prowizja, która byłaby dowodem uznania umiejętności i doświadczenia sprzedawcy. Zdaniem agentów, rady w stylu „sprzedawajcie więcej usług dodatkowych, to zwiększycie przychody" są zbędne, bo zasadę tę biura stosują od dawna.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas