Hotelowe sieci idą za turystami

Międzynarodowe sieci hoteli, które dotąd skupiały się na prowadzeniu obiektów biznesowych, teraz chcą skorzystać także z ruchu turystycznego w znanych kurortach

Publikacja: 09.12.2017 08:49

Gwiazda Morza we Władysławowie

Gwiazda Morza we Władysławowie

Foto: Materiały promocyjne

Mimo że podaż rośnie, rynek hotelowy wciąż nie jest nasycony. Dlatego do 2019 roku przybędzie w Polsce ponad 6,6 tysiąca pokojów hotelowych – prognozuje Emmerson Evaluation.

Pod koniec 2016 roku na polskim rynku było ponad 2,4 tysiąca skategoryzowanych hoteli. To o 6 procent więcej niż rok wcześniej. Liczba miejsc noclegowych wzrosła w ciągu roku o 8 procent, do niemal 254 tysięcy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń