Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.11.2017 08:07 Publikacja: 16.11.2017 07:45
Foto: Bloomberg
Niemiecki przewoźnik jest w gronie 7 kandydatów, którzy do 16 października złożyli wiążące oferty na całość lub części narodowej linii włoskiej. W ciągu 70 lat istnienia nie wypracowała ona zysku, a teraz jest pod zarządem komisarycznym.
Przedstawiciele kierownictwa Lufthansy i włoskiej Air Dolomiti mają spotkać się 16 listopada z trzema komisarzami Alitalii w celu omówienia tej propozycji częściowego przejęcia - podały dwa źródła w Niemczech. Według jednego z informatorów ani nie będzie to pierwsze spotkanie, ani nie musi ono doprowadzić do znacznego postępu w negocjacjach. Jak dodaje, Niemcy chcą zachować 90-100 samolotów Alitalii z floty 123 maszyn. Niemiecki przewoźnik nie jest jednak zainteresowany usługami naziemnymi, więc przejmie jedynie odchudzoną wersję Alitalii. Taki scenariusz podał już wcześniej dziennik "Il Messaggero".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas