Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Branża turystyczna w Wielkiej Brytanii boryka się już od ponad roku z falą reklamacji składanych przez turystów z powodu rzekomych zatruć pokarmowych. Sprawa dotyczyła do tej pory głównie Hiszpanii, w ostatnim czasie także Portugalii i Turcji. Okazuje się, że brytyjscy klienci zaczęli żądać odszkodowań także od greckich hotelarzy. Tymczasem jeden z obiektów, a konkretnie pięciogwiazdkowy Caldera Palace na Krecie, zaczął bronić się przed fałszywymi oskarżeniami i pozwał klientów o rekompensatę w wysokości 170 tysięcy funtów z powodu naruszenia jego dobrego wizerunku. Jako dowód na swoją niewinność hotel wykorzystał zdjęcia pary zamieszczane przez nią na Facebooku, na których widać było, że w czasie kiedy mieli być chorzy, spożywali spore ilości alkoholu. Właściciel obiektu, firma Atlantica Hotel Management, podkreśla, że goście nie skarżyli się na nic w czasie pobytu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas