Reklama

Grecki hotel pozywa gości za fałszywą reklamację

170 tysięcy funtów odszkodowania żąda jeden z greckich hoteli od pary brytyjskich turystów, która złożyła fałszywą reklamację pobytu- informują media na Wyspach

Publikacja: 02.06.2017 08:44

Grecki hotel pozywa gości za fałszywą reklamację

Foto: Pixabay

Branża turystyczna w Wielkiej Brytanii boryka się już od ponad roku z falą reklamacji składanych przez turystów z powodu rzekomych zatruć pokarmowych. Sprawa dotyczyła do tej pory głównie Hiszpanii, w ostatnim czasie także Portugalii i Turcji. Okazuje się, że brytyjscy klienci zaczęli żądać odszkodowań także od greckich hotelarzy. Tymczasem jeden z obiektów, a konkretnie pięciogwiazdkowy Caldera Palace na Krecie, zaczął bronić się przed fałszywymi oskarżeniami i pozwał klientów o rekompensatę w wysokości 170 tysięcy funtów z powodu naruszenia jego dobrego wizerunku. Jako dowód na swoją niewinność hotel wykorzystał zdjęcia pary zamieszczane przez nią na Facebooku, na których widać było, że w czasie kiedy mieli być chorzy, spożywali spore ilości alkoholu. Właściciel obiektu, firma Atlantica Hotel Management, podkreśla, że goście nie skarżyli się na nic w czasie pobytu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama