Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Branża turystyczna w Wielkiej Brytanii boryka się już od ponad roku z falą reklamacji składanych przez turystów z powodu rzekomych zatruć pokarmowych. Sprawa dotyczyła do tej pory głównie Hiszpanii, w ostatnim czasie także Portugalii i Turcji. Okazuje się, że brytyjscy klienci zaczęli żądać odszkodowań także od greckich hotelarzy. Tymczasem jeden z obiektów, a konkretnie pięciogwiazdkowy Caldera Palace na Krecie, zaczął bronić się przed fałszywymi oskarżeniami i pozwał klientów o rekompensatę w wysokości 170 tysięcy funtów z powodu naruszenia jego dobrego wizerunku. Jako dowód na swoją niewinność hotel wykorzystał zdjęcia pary zamieszczane przez nią na Facebooku, na których widać było, że w czasie kiedy mieli być chorzy, spożywali spore ilości alkoholu. Właściciel obiektu, firma Atlantica Hotel Management, podkreśla, że goście nie skarżyli się na nic w czasie pobytu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas