Holandia - Kraków w internecie i na ulicach

6 mln 377 tys. 131 to liczba Holendrów, do których dotarła w dwóch ostatnich miesiącach kampania promocyjna Krakowa

Publikacja: 27.12.2016 17:26

Holandia - Kraków w internecie i na ulicach

Foto: materiały prasowe

Zorganizowały ją i sfinansowały Polska Organizacja Turystyczna i Urząd Miasta Krakowa. - Prowadzona była w formie postów i reklam w popularnych mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instagramie i w YouTube'ie – mówi wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Amsterdamie Andrzej Pawluszek, cytowany w komunikacie ZOPOT. - Dodatkowo wzmocniliśmy ją reklamami w Google'u.

Jak podają organizatorzy, ta część kampanii dotarła do 4 mln 128 tys. 618 Holendrów. - Kampania online daje nam szansę nie tylko precyzyjnego określenia do ilu osób dotarliśmy z naszym przekazem, ale również pozwala badać profil odbiorców – wyjaśnia Pawluszek. – Niektóre zdjęcia Krakowa na Instagramie polubiło 18 tysięcy ludzi!

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek