Holandia - Kraków w internecie i na ulicach

6 mln 377 tys. 131 to liczba Holendrów, do których dotarła w dwóch ostatnich miesiącach kampania promocyjna Krakowa

Publikacja: 27.12.2016 17:26

Holandia - Kraków w internecie i na ulicach

Foto: materiały prasowe

Zorganizowały ją i sfinansowały Polska Organizacja Turystyczna i Urząd Miasta Krakowa. - Prowadzona była w formie postów i reklam w popularnych mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instagramie i w YouTube'ie – mówi wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Amsterdamie Andrzej Pawluszek, cytowany w komunikacie ZOPOT. - Dodatkowo wzmocniliśmy ją reklamami w Google'u.

Jak podają organizatorzy, ta część kampanii dotarła do 4 mln 128 tys. 618 Holendrów. - Kampania online daje nam szansę nie tylko precyzyjnego określenia do ilu osób dotarliśmy z naszym przekazem, ale również pozwala badać profil odbiorców – wyjaśnia Pawluszek. – Niektóre zdjęcia Krakowa na Instagramie polubiło 18 tysięcy ludzi!

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"