Holandia - Kraków w internecie i na ulicach

6 mln 377 tys. 131 to liczba Holendrów, do których dotarła w dwóch ostatnich miesiącach kampania promocyjna Krakowa

Publikacja: 27.12.2016 17:26

Holandia - Kraków w internecie i na ulicach

Foto: materiały prasowe

Zorganizowały ją i sfinansowały Polska Organizacja Turystyczna i Urząd Miasta Krakowa. - Prowadzona była w formie postów i reklam w popularnych mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instagramie i w YouTube'ie – mówi wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Amsterdamie Andrzej Pawluszek, cytowany w komunikacie ZOPOT. - Dodatkowo wzmocniliśmy ją reklamami w Google'u.

Jak podają organizatorzy, ta część kampanii dotarła do 4 mln 128 tys. 618 Holendrów. - Kampania online daje nam szansę nie tylko precyzyjnego określenia do ilu osób dotarliśmy z naszym przekazem, ale również pozwala badać profil odbiorców – wyjaśnia Pawluszek. – Niektóre zdjęcia Krakowa na Instagramie polubiło 18 tysięcy ludzi!

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"