Agencie, własne www i apka to za mało

Agenci muszą zaoferować klientom coś więcej niż zwykłą witrynę internetową czy aplikację mobilną - wynika z raportu ekspertów targów World Travel Market w Londynie

Publikacja: 17.11.2016 08:32

Agencie, własne www i apka to za mało

Foto: Pixabay

– Agenci, którzy myślą, że dzięki stronie internetowej czy aplikacji mobilnej spełniają potrzeby dzisiejszych turystów, są o cztery lata spóźnieni. Technologia poszła do przodu, podobnie jak oczekiwania potencjalnych klientów – mówi Caroline Bremner, dyrektor działu turystycznego w Euromonitor International, współautora raportu WTM Global Trends Report 2016.

Jednym z rozwiązań, które biura agencyjne powinny włączyć do swojej codziennej praktyki, jest korzystanie z wirtualnej rzeczywistości. Dzięki niej mogą przeskoczyć przepaść dzielącą tradycyjną obsługę klienta w stacjonarnym punkcie sprzedaży z oczekiwaniami turysty przyzwyczajonego do nowoczesnych technologii.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"