Agencie, własne www i apka to za mało

Agenci muszą zaoferować klientom coś więcej niż zwykłą witrynę internetową czy aplikację mobilną - wynika z raportu ekspertów targów World Travel Market w Londynie

Publikacja: 17.11.2016 08:32

Agencie, własne www i apka to za mało

Foto: Pixabay

– Agenci, którzy myślą, że dzięki stronie internetowej czy aplikacji mobilnej spełniają potrzeby dzisiejszych turystów, są o cztery lata spóźnieni. Technologia poszła do przodu, podobnie jak oczekiwania potencjalnych klientów – mówi Caroline Bremner, dyrektor działu turystycznego w Euromonitor International, współautora raportu WTM Global Trends Report 2016.

Jednym z rozwiązań, które biura agencyjne powinny włączyć do swojej codziennej praktyki, jest korzystanie z wirtualnej rzeczywistości. Dzięki niej mogą przeskoczyć przepaść dzielącą tradycyjną obsługę klienta w stacjonarnym punkcie sprzedaży z oczekiwaniami turysty przyzwyczajonego do nowoczesnych technologii.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem