HRS chce być najlepszy w smartfonach turystów

Zameldowanie i wymeldowanie oraz płatność przez aplikację zainstalowaną w smartfonie, to pomysł portalu rezerwacyjnego HRS na wybicie się z tłumu internetowych agencji turystycznych

Publikacja: 02.11.2016 07:22

fot. microsoft.com

fot. microsoft.com

Foto: Materiały promocyjne

Jak podaje koncern, wystarczy zainstalować na telefonie odpowiednią aplikację i wpisać do niej dane karty kredytowej, by móc płacić smartfonem za pobyt w wybranych hotelach oferowanych przez portal. Rachunek przesyłany jest wówczas mejlowo. Obiekty, które przystąpiły do programu, pozwalają też na elektroniczne meldowanie i wymeldowywanie. W systemie są oznaczone jako „smarthotel".

Podobne rozwiązania istnieją w turystyce od dawna, stosowane są jednak przede wszystkim przez linie lotnicze. Według Google'a z odprawy przez telefon korzysta 6 na 10 pasażerów. Tymczasem hotelarze nie są tak skorzy do wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Według niemieckiego Urzędu Statystycznego 59 procent gestorów baz noclegowych twierdzi, że nie ma czasu zajmować się cyfryzacją, a 43 procent obawia się wysokich kosztów tego procesu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"